Vi på CvL fortsättningen
status här: ont runt äggstockar o livmoder igår med, lite starkare nu. Och även ett nytt symptom jag inte haft på tidigare IVF's - en lite "pickande" o dragande känsla på ett specifikt ställe (gissat övre delen av livmodern). Efter som det var precis där som Ackis placerade vårt lilla embryo, kan man ju inte göra annat än att hoppas att den ligger kvar där o "gonar" in sig och att det är det som känns....
dagarna kryper fram... hade jag gått på CVL även denna gång hade det varit testdag på lördag, på Ackis är det på måndag...
gissa när jag kommer testa... antagligen lör morgon gissar jag. Ska bort på middag på kvällen, så blir det - kan jag ju lika gärna ta några rejäla glas vin tänkte jag o börja om igen...
kram alla o ha en skön tisdag!
Inte riktig svullen men jag känner att byxorna sitter åt ibland. Igår kväll (RD3) hade jag en hemsk smärta vid byxlinningen mitt på magen när jag reste mig från soffan, riktig obehaglig. Kan det vara bara något enkelt som tarmvred??
När brukar en 2dagars embryo fästa föresten? Fast jag har ruvat så många gånger har jag inte riktig koll
Jag har ju testdag på alla hjärtans dag men testar kanske redan några dagar innanom mensen inte har dykt upp. Låååångt kvar till dess.
Kramar till alla i tråden!!