Vi som shoppar danska barnkläder del 16
smilla - slitagekids har 20% på valfri vara. Finns ju rockefellaklänningen där
smilla - slitagekids har 20% på valfri vara. Finns ju rockefellaklänningen där
Smilla - vet du, jag upptäckte nu förut att glaset med juice som jag blandade dropparna i stod ju kvar orört på hennes bord...hon fick alltså aldrig i sig laxoberalen!!! O tur var väl det då för hon har bajsat ner sig 5 gånger idag, helt rinnande som vatten nu! Trodde ju det berodde på dropparna. Men hennes gnällande, matvägran och hängighet igår verkar då inte ha varit förstoppning....antingen har hon ätit något dåligt så hon blivit så dålig eller så är det magsjukan.
Hon sover nu igen...legat på soffan hela dagen...levt på bara två mackor på två dagar nu.
www.tradera.com/Helt-NY-SMAFOLK-mysbyxa-och-linne-68-74-auktion_302736_109327327
kvällens shopping Men är lite smått irriterad på att det står "till söta tjejen" i auktionen Det där ska då min grabb få ha!! Hoppas nu bara det passar i sommar o han inte drunkar i det....
Godkväll.
Fullspäckad dag och helt slut efter bara 3timmars sömn igår. Men båda barnen klarvakna här nu *suck*
Vem var det mer än smultron som hade en sån där fin hemmabygd säng??
F vill försöka bygga en våningssäng till barnen i den stilen o jag skulle vilja ha lite mer inspiration