Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

Greksmurfen skrev 2010-03-25 12:30:24 följande:
    liljan du e med en moderator nu: om ngn mer vill så säg till så ordnar ja det=)
    tackar
  • Zvartaliljan
    Greksmurfen skrev 2010-03-25 13:02:43 följande:
    mmmm vi får hoopas på det bsäta ...=S... startade faktisk upp en till fb grupp så vi kan hålla isär köp å sälj hoppas det vatt ok. tyckte det blev lite rörigt när man la in bilder ibalnad alla andra bilder vi hade. där ngn bild var på maxen ex å sen kom en bild på ett plagg som ska säljas, tänkte att det blir lite förvirrat.. tänkte att det va bättre med en renodlad.. lr? tycker vi kan lägga in sånt spom vi vet är lite dyrare.. som plastisck å kavat å kik kid med sen finns ju moonkids med=)
    Ja det blir bra med delade trådar, så kan vi lätt bläddra bland alla bilder utan att det blandas ihop.
  • Zvartaliljan
    Tjollabolla skrev 2010-03-25 20:29:58 följande:
    Jag hade tänkt mig helt färdiga Skulle aldrig ha tid med sånt nu, hur kul jag än tycker det är...
    Jag gjorde snabbt i photoshop med hjälp av gubben o beställde sen som vanlig framkallning i strl.13x20 för 1,50kr/st
  • Zvartaliljan
    Tic1 skrev 2010-03-26 13:22:29 följande:
    Är det någon som har Molos softshell jacka här? Ska beställa en men är osäker på hur de är i storlekarna. Vi har vårens lurvfleece och vantfleece i stl 86, är de ungefär som jackan? Undrar också om nån sett den hallonrödrosa färgen i verkligeheten, är den väldigt rosa eller mer rödrosa??Såå svårt att se på webshoparnas bilder ibland tycker jag, kan rentav någon som har den själv o har bild med den på??
    softshell är SMÅ, gå upp två storlekar. Min dotter som är 104cm kan knappt ha sin softshell i 110, den sitter precis på henne. Ingen växtmån. Funkade förra året då hon var 92cm, då satt den bra med en lurvjacka under.
  • Zvartaliljan
    Tic1 skrev 2010-03-26 13:44:23 följande:
    Tack för svaret!Är dom alltså mycket mindre än lurvarna??För vi har en del växtmån på dom lurvarna vi har. Har skaljacka från PoP (årets) i 86 om nån kan jämföra med dom?? Min dotter är knappt 80cm skulle jag tro, men en smalis. Så svårt att beställa när man bara sett dom på bild!!
    är hon bara 80cm så ta max 92 i softshell då. De är ganska jämförbara med vårens lurvar, lite smalare bara. 86 funkar säkert, men 92 också då man kan dra åt kardborren i ärmen.
  • Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2010-03-26 15:47:03 följande:
    Liljan: GAHHHHHH den gröna klänningen är ju helt underbar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ja visst ÄR den!!! KÖÖÖÖP!! och den orange Jag tog 110/116 i den gröna så den var lite liten i storlek tycker jag nog, eller så är det meningen att den ska vara kortare.

Förresten så är det 40% på rockefellaklänningen på rockabybaby!!!! Jag har beställt den + scarf nu {#lang_emotions_heart} det blir en rutig sommar

Endast för er ! Här kommer ett Kanon erbjudande för er som läser min Blogg !

Passa på att köpa lite kul saker att stoppa i PÅSKÄGGEN !!

Just nu får ni 40 % på er order
    ange kod "påsk "i meddelande rutan i kassan

och väl förskottsbetalning så drar jag rabatten efteråt

Gäller t.om 31 mars

(med risk för slutförsäljning)

Sonja / Rocka by baby

www.rockabybaby.se
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16