Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

SmillaMilla skrev 2010-03-23 12:40:06 följande:
    Tack. Kanske man skall shoppa den där kikkid klänningen eller rockafellaklänningen i dag då
    åh den där rockefellaklänningen är jag bra sugen på också {#lang_emotions_tongue_out} men får nog räcka med rutigt nu va En grönrutig, en orangerutig och en blårutig klänning har hon nu till sommaren, ska hon ha en rödrutig också?
  • Zvartaliljan
    lydiaz skrev 2010-03-23 13:23:10 följande:
    Fick paket från Funkybaby idag , grymt nöjd , snabb leverans och underbara kläder , bra priser dessutom. 
    lydiaz skrev 2010-03-23 13:25:48 följande:
    senaste inköpet www.funkybaby.se/anorak-hjorth-sky-p-1719.htm... , visst är den underbar !!!
    den har jag i växalådan till Mateo. Inköpt på rean i somras. hade den röda varaianten till Maia förra året, helt underbar Hur är den i storlek? Hade 12-18mån till Maia förra året, undrar om hon kan ha 2-3 år i år då?
  • Zvartaliljan
    Stormis skrev 2010-03-23 14:55:00 följande:
    Åh, har du missat dem??? Det är en sk Åre-mössa/Fritiof. Finns i två stl. Karla har den vanliga (typ som katvigs tvåor) och sen finns det en babymodell, dvs denna. Har köpt på underbara Småtting. Vet att Babyshop har lite med. Mössorna är oftast ganska unika då det är en tjej i Åre som syr dem av stuvpartier. Har tex hittat ett Molotyg på dem en gång . Tidigare ha de nästan alltif varit blommiga, men vårens hittills är lite mer "killiga" med djur etc. Mkt JNY-tyger är det nu med, bl a hennes söta apor och moln för dem som inte hunnit tröttna på det.
    hur stort huvud har din lilla kille då? Mateo kan t.ex fortfarande inte ha Molos hjälmisar i strl.S. Hollys i 56 funkar och Kik kid i 0-2månader
  • Zvartaliljan
    Stormis skrev 2010-03-23 15:23:33 följande:
    Mätte idag och nu har han 41. Han är ju inte minsta killen på planeten . Skulle gissa att Molos S sitetr bra på honom nu. De nya i 3-6 mån vi har här hemma är för stora. Mössan på bilden är apsolut inte stor, snarare tight. Om jag mäter är den knappt under 18 cm bred och 14 cm hög. Den ju dock sydd att vara lite toppig.
    hittade den ändå inte i minsta storleken Mateo har ca.35cm runt huvudet nu.
  • Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2010-03-23 15:44:46 följande:
    Liljan: Sööööta barn!
    Tack detsamma, jättesöt Svea i fina kläder {#lang_emotions_sunny}

Nu ska jag ta o göra mig av med Molosuitsen o satsa på Hollys, ej sikke lej och småfolk i fortsättningen. Känns jättetrist för mitt favvomärke är ju Molo
  • Zvartaliljan

Maia har däckat i soffan men lillebror bubblar på för fullt här bredvid mig. Varför kan de aldrig sova samtidigt? Sov knappt alls inatt och sambon var inte hemma så ingen avlastning, o han är inte hemma inatt heller så jag kommer väl vara en zombie imorgon...

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16