-
hmm upptäckte att jag glömde en katvig och en idat-filt ocksåZvartaliljan skrev 2010-03-19 09:30:12 följande:Oj så duktig hon är! Längtar tills/om Mateo blir så duktig ang. filtarna så fick jag för mig o räkna nu *ooops* 2 Me&I velourfiltar (Moln & grodor) Småfolk bilfilt Molo bilfilt Molo prästkragefilt Ralph Lauren Kashmirfilt (den där dunderdyra skapelsen....) Elodiefilt Lindex djurfilt sen några enfärgade billiga små fleecefiltar Oj då Glömde säkert nån nu ändå...
-
men attans också...har ju 3 villervalla medButtelina skrev 2010-03-19 09:56:54 följande:hehe vi har fortfarande villervalla filtar, 3 idat, småfolk osv.. när barnen var små hade jag minst 10 filtar underbara och användbara
hmm vad blir det, ca.13-15 filtar?
Jaja, han kräks mycket så de behövs iaf, nästan -
tycker du behöver fylla på liteKristyr skrev 2010-03-19 10:00:26 följande:har 2st popfiltar, en moln me and i, en idat, en plastisock och en sådan rutig hemvirkad mormorsfilt (fast det är eg en morfarsfilt, eftersom det är min papps som har virkat den ) tror att det är det som finns, var ju ett tag sedan de användes.....
just nu används mest de varma gosiga me&i-filtarna och elodiefilten, men till sommaren lär de andra bli mer använda. -
men åh det vore ju fint!Smultronhjärta skrev 2010-03-19 10:02:18 följande:Hello flickor! Ser att ni pratar filtar- jag funderar på att sy ihop alla våra Småfolksfiltar till en stor men det får jag inte för maken
Jag är lite smått sugen på att sprätta upp bilfilten från molo o fylla med kulor o göra till en saccosäck -
jag använde filtar jättemycket sommaren då Maia föddes...att ligga på på gräset, att svepa om de kyliga kvällarna eller när hon sov m.mKristyr skrev 2010-03-19 10:06:10 följande:Nej jag tror inte att jag behöver det faktiskt... klarade mig bra sist och har ju kompletterat med plastisockfilten denna gång. På sommaren behövs inte filtar så mycker heller...
-
hej jag heter liljan och är shopaholic, började med en molobody och katvigsuit våren 06 o sen fylldes garderoben snabbt med danskt
Smultronhjärta skrev 2010-03-19 19:42:53 följande:Här började det med en Katvigsuit vintern 07! Herre gud vad låååångt jag skulle ha kunnat resa om jag inte hade fastnat i danskträsket -
Jag har fortfarande kvar den där lilla orange/röda sommarsuiten i strl.56 surar för att jag sålde bodynZvartaliljan skrev 2010-03-19 19:59:48 följande:hej jag heter liljan och är shopaholic, började med en molobody och katvigsuit våren 06 o sen fylldes garderoben snabbt med danskt
-
jag kikade in i bloggen igår o läste det hemska stackars stackars er och Lova. Fy vad livet är orättvist vet inte vad mer jag ska säga...finns väl inga ord som kan ge tröst men jag finns här o tänker på erQuiet thoughts skrev 2010-03-20 12:32:53 följande:Tack alla... har inte så mycket mer att skriva än så.
-
Godkväll. idag har det inte blivit mycket tid över, jag har umgåtts med barnen hela dagen och verkligen uppskattat dessa gåvor. Gråtit om vartannat bara tanken kom över mig om stackars lilla Lova o tittat på Maia med helt nya ögon...det är skrämmande och så otroligt orättvist att sånt här får ske
Har känt mig nedstämd hela dagen av detta, att man kan bli så påverkad...jag blev så chockad, trodde inte det var SÅ illa
Inte så värst shoppingsugen direkt...men har tagit några bilder de senaste dagarna som jag ska försöka lägga in.
-
Godmorgon.
Inatt kom Maia vandrades vid midnatt med glasklar blick...tempen var 39,3! Nu tog jag den o den är nere i 37,6. Jag har inte gett något febernedsättande, vad kan det vara? Bara en febertopp? Hon är lite snorig men annars är hon helt ok.
Är lite fundersam för vi ska hälsa på min cancersjuka morbror idag...pratade med hans fru och hon sa att det inte var någon fara utan att Maia kunde följa med ändå men jag blir ju väldigt tveksam när hon hade så hög feber inatt...
Funderar på att lämna henne hemma med pappa istället...vet ju inte hur mycket hon förstår heller...hon kanske blir väldigt skrämd av att se honom i det stadiet (slutstadiet..) han är i nu? Men han sa att han ville träffa henne en sista gång...åhh vad jobbigt detta var...så velig...