Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan
    Stormis skrev 2010-03-23 16:14:25 följande:
    åh vågade ränder i minsta storleken vore ju nåt Då passar den ju till mycket.  Ska kika lite på vad han har för ytterkläder till våren/sommaren så får vi se vilken färg han behöver på mössan.
  • Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2010-03-23 19:17:32 följande:
    Så där kan du väll inte skriva . dumma jag går så klart in och kollar. Så nu sitter jag här med tårarna rinnandes. Fy!
    jag med...hade jag varit den pojkens mamma hade den kvinnan fått fly för livet...
  • Zvartaliljan
    Busbellan skrev 2010-03-23 18:49:48 följande:
    Man kanske skulle testa det. Tror jag lägger ut på T de som jag har fotat och färdigt nu, men sen kan man ju testa blocket
    Jag la ut lite bilder i facebook-gruppen på lite jag har att sälja. Kanske du kan testa också
  • Zvartaliljan

Bara två som var intresserade av att skicka något till Lova?
    Jag vet inte vad än...mer än en docka som Anna-Maria trodde hon skulle bli glad för.
    Någon som har något förslag? Detta är nog den svåraste presenten jag behövt köpa...
    Ett smycke kanske?

• Zvartaliljan
    Jullessk skrev 2010-03-24 07:39:20 följande:
    Hej, jag skulle gärna vilja vara med på presenten. Är ganska anonym för det mesta men har hängt här sen Lova blev sjuk.
    inboxat
    lillronya skrev 2010-03-24 07:52:02 följande:
    JAg vill gärna vara med! Har inte sett att du frågat.
    Nä frågade bara lite försiktigt igår. Vet att de flesta skänkt till barncancerfonden, även jag, men tänkte att vi även kunde skicka något litet till henne. Som kanske gör henne lite gladare för en liten stund iaf. Det tycker jag det är värt.
    Maia har sett mig gråta vid datorn när jag "pratat" (ja via facebook, vad skriver man när man pratar med varandra över nätet egentligen? chattar är väl typ ett utdött ord?) med Anna-Maria så jag berättade att Lova var väldigt sjuk och då ville hon skicka en liten docka till henne {#lang_emotions_heart}
  • Zvartaliljan

Jag blir nog snart avstängd för "spam" tror jag så ängeln kan du skicka vidare mitt inbox till de tre udner dig på listan, så kan mysungarna sen skicka vidare till de under henne??

Greksmurfen - har inte inboxat dig då jag ju ändå är skyldig dig pengar. Så jag drar av från det.

• Zvartaliljan

*pust* jag har absolut ingen möjlighet att inboxa alla, har två griniga ungar här. Och dessutom blir jag nog avstängd för spam som sist i så fall. Men ni som fått inbox kan väl skicka det vidare.

greksmurfen - skrev innan att du behöver ju inte betala in då jag är skyldig dig pengar.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16