Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

Smultronhjärta skrev 2010-03-23 10:52:26 följande:
    Vi får ju ha våra individuella mål- det viktigaste är att vi ska känna att vi på G och rör på oss
    jag har mitt mål att jag ska gå ner 30kg till nästa sommar Då blir det bröllop
  • Zvartaliljan
    fabler skrev 2010-03-23 12:11:28 följande:
    hur är molo lurv i stl sonen som är nånstans mellan 92 o 98 ska han då ha 98 i molo lurv eller är dem stora i stl så de funkar med en 92?
    Beror på vilken säsong men vårens är små, har 110 till Maia som är 104cm lång och den sitter precis, knappt någon växtmån.
  • Zvartaliljan
    ängeln83 skrev 2010-03-23 12:16:38 följande:
    Hej hej förresten Tillbringat förmiddagen på ÖF, det var ganska skönt att komma hem till ett tyst hus och endast 2 barn, idag var det 19 vuxna och 31 barn på ÖF, ganska så högljutt Idag hoppas jag att Molo tunikan kommer i lådan.
    Jag var på ÖF igår men det var inget skoj. Bara två andra barn i Maias ålder där och de var jätteelaka mot henne o lät henne inte vara med dom o leka så hon var jätteledsen
  • Zvartaliljan
    ängeln83 skrev 2010-03-23 12:26:44 följande:
    Nä men fy, då förstår jag att det inte var roligt. Tyvärr kan ju barn i den åldern ha lite svårt att släppa in andra om dom är 2 st som leker. Liam har ju sin "bästis" där och dom leker alltid ihop, men tyvärr så får ingen annan vara med dom.
    Nä precis, det här var ju 2 barn som brukar leka med varandra där ofta och föräldrarna var vänner. De satt bara o fikade hela tiden o märkte inte alls att deras barn var elaka mot Maia...knuffade undan henne hela tiden när hon kom i närheten o försökte gå med i leken
  • Zvartaliljan
    ängeln83 skrev 2010-03-23 12:30:20 följande:
    Stackars Maia Det gör sååå ont i mamma hjärtat när sånt händer. Liam har blivit bortknuffad många gånger och man tycker så synd om honom, man ser ju hur ledsen han blir. Men så dåligt av föräldrarna att inte bry sej, då blir man ju ARG!
    Maia började gråta o ville gå hem men jag övertalade henne att leka ensam (eller med mig blev det ju då) men då kom pojken (en av de 2 barnen, det var en pojke o en flicka) och snodde hennes saker hela tiden på ren jävelskap för att hon skulle gråta...DÅ reagerade iaf hans mamma så han fick sig en utskällning.

Jag blev skitledsen då jag själv fick byta skola pga mobbning, det är min värsta mardröm att Maia ska drabbas av sånt här
  • Zvartaliljan
    Chili85 skrev 2010-03-23 12:35:24 följande:
    Hej tråden! Har äntligen fått tag i en Katvigjacka (har ju efterlyst några gånger) Nu funderar jag på vad jag ska ha för mössa till. Jag har en grönrandig katvigmössa men vill gärna ha en till att alternera med. Någon som har något bra tips? Tack på förhand!
    såg 2-pack mössor på Maxi igår för 79kr som nog passar perfekt till En enfärgad grön och en grön/mörkgrön randig.
  • Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2010-03-23 12:37:33 följande:
    Fast är den lika tunn som solhatten så är det nog väldigt bra med sådana armar som skyddar lite.
    ja men då vill jag ha hellånga armar som på de andra jag har Tycker 3/4 armar bara ser ut som de är för korta liksom och är de hellånga så kan de ju i så fall ha den som tunika med 3/4-armar sen
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16