Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

Alltså är det normalt att en 4-åring sover fler timmar om dygnet än en 2-månaders??
    Igår sov Mateo bara 4x10 min under dagen. Små powernaps. Somnade sen vid 23 o sov till 04. somnade vid 5 o sov till 07.30. Fortfarande vaken.
    Maia sov igår från 16-17 och gick sen o la sig vid 21, sov till 07

Tror att Mateo måste vara mitt i ett utvecklingssprång...sover sååå dåligt o vill bara äta hela tiden...för att vara helt OT

• Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2010-03-12 10:02:08 följande:
    liljan: såå fina barn i bildis vilken strl tog du på klänningen till maia?? sitter ju jättebra
    98/104, tur jag inte tog större! Leggingsen är 110 så de är lite stora men tyckte det passade fint ihop
  • Zvartaliljan
    nettan1016 skrev 2010-03-12 10:22:19 följande:
    Liljan. Pratade med Busbellan i morse och om inte skaloverallerna passar Maia så är busbellan spekulant på den rosa och jag på den lila.
    de är för små enligt måtten så bara prata med smultron
  • Zvartaliljan
    RååSa BuBBlan skrev 2010-03-16 19:42:17 följande:
    Hej söt! Varför mår du inge vidare?   *krama*
    tja enligt bvc-sköterskan är det baby blues...men tror det kan vara en släng av "trött på evigt mörker och snö snö snö!!!" o att jag fysiskt mår skit gör ju inte saken bättre...men orken är så dålig så jag inte ens orkar ta mig till läkaren *suck*

Hur är allt med dig??
  • Zvartaliljan
    RååSa BuBBlan skrev 2010-03-16 20:02:15 följande:
    Men då Hoppas snö skiten försvinner snart!! *krama* Jo då, med mig e de oki Är barnen piggare nu?
    ja barnen är mycket piggare. alldeles för pigga kan jag tycka...stackars Maia tjatar o hänger runt mig hela tiden o studsar runt, aldrig stilla, o jag bara fräser åt henne...orkar inte med hennes energi...
  • Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2010-03-16 19:55:43 följande:
    Men åhhhh är du sjuk? KRAM
    ja något är det...jag har ständig huvudvärk, yrsel, orkeslös, ont överallt och känner mig uppsvullen. Har nu gått UPP 14kg sen förslossningen fast jag helammar o äter nyttigt.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16