Inlägg från: Lurven83 |Visa alla inlägg
  • Lurven83

Vi som bor i Malmö och är gravida eller planerar barn - del 4

Förresten vilken bra läkare

Längtar ♥BF~101001♥21 dagar kvar till vul♥
  • Lurven83

Jag berätta också väldigt tidigt man har liksom inte kunnat hålla sig. Min kille är jätte duktig, han säger att han har ju lovat mig att vänta tills efter vul. hihi så går jag själv runt och berättar Men jag berätta tidigt också när jag fick mitt ma men det ångrar jag inte, känns så skönt att dem nära vet om det. Som min familj, dem vet vad man gått igenom och det är så skönt. Då kommer bli ännu lyckligaren än mig när jag varit på vul och berättar att det gått bra

• Lurven83
    kim86 skrev 2010-02-04 15:42:17 följande:
    Lurven, när fick du mf?alltså, vilken vecka var du i då, o fick du direkta symptom.?Hade du plussat ett tag innan?Jag förstår alla, de som berättar direkt o de som väntar. Bara man gör det som känns bäst. Min kille har inte berättat för nån. Jag har berättat för kollegor och mina bästa tjejkompisar (behöver deras stöd om något skulle hända) men väntar med mamma o pappa tills när jag träffar dem nästa gång. Bor ej nära varandra..
    Känner inte för att prata om mitt mf. Nu vill´jag bara fokusera på den jag har nu.
  • Lurven83
    kim86 skrev 2010-02-04 16:13:17 följande:
    okej. Sorry..
    det är ingen fara, bara har inte ork till att prata om det. Alla dessa gravihormoner.
  • Lurven83

Jag köpte sånt armban men illamåendet försvann inte helt men sen kanske jag inte satte dem exakt rätt. Efter att vi gått en runda på stan, så frågade killen om vi inte ska köpa postafen ändå till mig, och det gjorde jag. När jag kom hem tog jag av armbanden och tog en tablett. Efter en stund märkte jag att så här bra har jag inte mått på jag vet inte hur länge. Så här blir det postafen för hela slanten, inget illamående alls och jag är så lycklig.

Längtar ♥BF~101001♥20 dagar kvar till vul♥
  • Lurven83
    Puchiko skrev 2010-02-05 20:07:53 följande:
    Vad skönt för dig
    Tack

Kramar om dig* det kommer gå bra till slut för dig.
    Längtar ♥BF~101001♥20 dagar kvar till vul♥
  • Lurven83
    Nilla21 skrev 2010-02-06 16:16:12 följande:
    ITS A BOY :D  vi misstänkte ju de men han var en buse denna gången också benen i kors hela tiden och sen gömde han fick bakom min navel hehe hade händerna för ansiktet han var så söt så... bilder finns uppe... tyvärr inte på könet då det inte gick för han visade bara snabbt att man inte hann ta foto en riktig emil egentligen  sa mamma som också var med :D 
    Grattis till pojken!
    Längtar ♥BF~101001♥19 dagar kvar till vul♥
  • Lurven83
    claire skrev 2010-02-06 18:14:48 följande:
    Hej allihop.Jag och min pojkvän har pratat mycket och länge både idag och igår, och vi kommer att ta en paus ifrån familjetankarna och därmed också från bebisverkstaden. Främst eftersom framtiden är ganska oviss med jobb och så, men också för att han kommit på lite andra tankar. Han har världens möjlighet att göra vad han vill med höstterminen, och kommer förmodligen försöka ta sig utomlands. Vad som händer med mig vet jag inte, men VI kommer förhoppningsvis att fixa det. Min pojkvän har (till skillnad från mig) aldrig gjort någon "sån" grej, och är redo att göra det nu. Själv. Därför kommer bebisplaner i allra sista hand just nu. Jag är mycket ledsen och har gråtit i 2 dagar nu.. bebisar i all ära, men jag hatar att vi (jag och min pojkvän) hela tiden går i ofas. Jag var precis där han är nu för några år sen. Jag var nog blind som inte tänkte på att han skulle hamna där. Men det gjorde han, och det är jag delvis överlycklig för. Tillslut kommer vi att finna trygghet i varandra och häret och nuet. Och få oss en liten mini.Jag kommer att titta in här då och då, men vet inteom jag ser någon större mening i att delta så aktivt i tråden längre. Givetvis är jag nyfiken på hur det kommer att gå fr er alla. Just nu vet jag iallafall ingenting.Tack för allt såhär långt! KRAMAR på er!
    Oj nä vad tråkigt att det skulle bli så här. Hoppas ni finner er i samma fas snart igen. Och kom gärna in och uppdatera när du har lust. Förstår om du inte vill vara så aktiv här, men har varit så skoj att lära känna dig. Kramar om hårt!{#lang_emotions_flower}
  • Lurven83

jag gjorde spagetti med köttfärsås idag och har aldrig misslyckas med det men idag smakade köttfärsen grön vitlök eller vitlök skal smak. Svårt att förklara. Min kille kände inte det, han tyckte det var super gått. När jag senare skulle äta lite av det, så värmde jag i mikron och det smakade BARA vitlök. Jag hade 2 klyftor men det brukar inte smaka så konstigt. Är det mina smaklökar som ändras så pass??

• Lurven83
    {#lang_emotions_tongue_out} mm sugen på cola idag, hjälper faktiskt mot illamående hihi...

Längtar ♥BF~101001♥18 dagar kvar till vul♥
Svar på tråden Vi som bor i Malmö och är gravida eller planerar barn - del 4