Vi som bor i Malmö och är gravida eller planerar barn - del 4
Förresten vilken bra läkare
Förresten vilken bra läkare
Jag berätta också väldigt tidigt man har liksom inte kunnat hålla sig. Min kille är jätte duktig, han säger att han har ju lovat mig att vänta tills efter vul. hihi så går jag själv runt och berättar Men jag berätta tidigt också när jag fick mitt ma men det ångrar jag inte, känns så skönt att dem nära vet om det. Som min familj, dem vet vad man gått igenom och det är så skönt. Då kommer bli ännu lyckligaren än mig när jag varit på vul och berättar att det gått bra
Jag köpte sånt armban men illamåendet försvann inte helt men sen kanske jag inte satte dem exakt rätt. Efter att vi gått en runda på stan, så frågade killen om vi inte ska köpa postafen ändå till mig, och det gjorde jag. När jag kom hem tog jag av armbanden och tog en tablett. Efter en stund märkte jag att så här bra har jag inte mått på jag vet inte hur länge. Så här blir det postafen för hela slanten, inget illamående alls och jag är så lycklig.
jag gjorde spagetti med köttfärsås idag och har aldrig misslyckas med det men idag smakade köttfärsen grön vitlök eller vitlök skal smak. Svårt att förklara. Min kille kände inte det, han tyckte det var super gått. När jag senare skulle äta lite av det, så värmde jag i mikron och det smakade BARA vitlök. Jag hade 2 klyftor men det brukar inte smaka så konstigt. Är det mina smaklökar som ändras så pass??