Inlägg från: Lurven83 |Visa alla inlägg
  • Lurven83

Vi som bor i Malmö och är gravida eller planerar barn - del 4

Zix : Vad skoj att läsa att det gick så bra!

Och gullan! vad fin tråd du ordnat! Vilken tur vi har dig!

Själv tror jag dem sista dropparna på mensen kom idag.

• Lurven83
    claire skrev 2009-12-29 17:20:40 följande:
    Här är det BIM på självaste nyårsdagen. Pirrigt men håller mig pessimistisk. Det är lättare...
    Håller tummarna för dig
  • Lurven83

Själv har jag ju bim 22 Januari och ÄL 8 Januari, har redan börjat sexa då det är väldigt skönt också Fast blir varannan.

Det jobbiga var i förrgår när vi invigde sängen för denna månaden, var att jag var så jäkla torr, fick säga till min kille att stanna upp flera ggr, för att det börja svida
    Är tydligen alltid så när jag sexar för tidigt dirket efter mens. Surt, så det blev inget igår, och blir nog inget idag heller. Surt att det ska vara så. Men mot äl blir det alltid bättre. Skum kroppen är.

• Lurven83

SailorGirl : saken är den att jag var uppvärmd tillslut, och även om det gick för mig så var jg lika torr, men jag ville ju att det skulle gå för han så jag härda ut haha. Fick stanna emellanåt för att fukta upp haha.

• Lurven83
    claire skrev 2009-12-30 15:26:10 följande:
    Varför har jag ont i äggstocken när jag har BIM om 2 dagar? Ibland förstår jag mig inte på min kropp Symptom änsålänge är bara lite molvärk. Så knappt nåt.
    har du testat än eller väntar?
  • Lurven83

Gott nytt år till er alla! Och jag önskar allt detsamma som ni skrivit {#lang_emotions_laughing}
    ÄL på fredag weee....{#lang_emotions_demon}

Längtar
  • Lurven83
    jag tycker också det varit lite dåligt ett tag med {#lang_emotions_plus} mera av det tack!
    Längtar ♥
  • Lurven83
    Tian 10 skrev 2010-01-02 16:46:27 följande:
    Så länge inte alla har fått plus så är det inte tillräckligt med plus.
    mycket bra sagt! skål för det :-P
    Längtar ♥
  • Lurven83
    fick veta att min moster ska mysa nu i dagarna denna vecka, haha vad skoj! Vi ska ju också mysa denna veckan, fast det har min moster ingen aning om, kul om vi båda plussar haha. Och till och med kanske har samma bim =)
    Längtar ♥
  • Lurven83
    heavensangel skrev 2010-01-03 20:18:29 följande:
    Ni som inte har plussat än, hur länge har ni försökt? Jag har inte koll på alla, men det vore intressant att veta. Själv tog det ju 1,5 år för mig innan jag blev gravid.Idag har jag känt mig aningen nere. Hoppas bara att jag inte håller på och bli sjuk. Annars så är det nedräkning till UL 1 feb, så 28 dagar kvar....
    jag är inne på andra försöket nu.
    Längtar ♥
Svar på tråden Vi som bor i Malmö och är gravida eller planerar barn - del 4