Anonym (Fröken Ågren) skrev 2010-04-08 13:12:40 följande:
Här har ni en till...... en 30-årig orolig själ.... Och just nu är jag så nojjig att jag ska ha cancer för jag har ont i armhålorna och känner lymfarna där. Det gör ont när jag trycker och ruckar på dom. Gör det det på era också?Jag är dessutom gravid men ska göra abort nästa vecka. (har 2 barn sen innan).Just nu mår jag så dåligt och är rädd att jag varken klarar av att skriva mer om min oro, skratta åt saker eller göra något alls. Jag känner mig riktigt deppig.... vill bara lägga mig ner och sova och låtsas att allt är bra.För just nu är jag helt säker på att mina blodprover jag tagit kommer ge besked om att jag typ ska dö snart . Skönt att höra att det finns fler!
Trist att höra om aborten, hoppas allt gått bra!
Jag har oxå extrem hypokonfdri.. det tar över allt, min glädje, min vardag, allt
. Just nu har jag malignt melanom, skivepitelcancer, känner en knöl under ena örat, ngt hjärtfel, knas med lungorna för är så tungt andas (sannolikt oro o ångest väl ?).. you name it.. Dessutom en finne på kinden som suttit där i 4 månader.. men DET är väl skumt eller hur?
Vad skall man göra o vad skall man ta sig till? Går ni till samma läkare jämt? Tycker ni det känns besvärande att söka för allt?