Inlägg från: Anonym (Fröken Ågren) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fröken Ågren)

Fler som lider av extrem hypokondri?

Här har ni en till...... en 30-årig orolig själ....

Och just nu är jag så nojjig att jag ska ha cancer för jag har ont i armhålorna och känner lymfarna där. Det gör ont när jag trycker och ruckar på dom. Gör det det på era också?

Jag är dessutom gravid men ska göra abort nästa vecka. (har 2 barn sen innan).

Just nu mår jag så dåligt och är rädd att jag varken klarar av att skriva mer om min oro, skratta åt saker eller göra något alls. Jag känner mig riktigt deppig.... vill bara lägga mig ner och sova och låtsas att allt är bra.

För just nu är jag helt säker på att mina blodprover jag tagit kommer ge besked om att jag typ ska dö snart

Skönt att höra att det finns fler!

• Anonym (Fröken Ågren)

Hej Alla

Aborten gick bra, det var  en fis i rymden jämfört med det andra jag går igenom!
    mena blodprover var bra.... vilket är bra! MEN VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MIG?

Varför har jag så ont i armhålorna och i armarna? På nätterna domnar överarmarna bort..... och jag vaknar med panik

3 läkare har känt igenom mina bröst och armhålor de senaste 2 månaderna och säger att allt känns normalt. Det är knöligt och buckligt, men normala körtlar säger dom. Då måste jag ju lita på dom? eller.....

Ska ta prover på Borelia, D-vitamin brist och B12-brist imorgon, det känns bra. Men jag tror ju ändå att det är något allvarligare än så.
    Min läkare säger att det är något som ger mig dessa symtom men han tror inte det är cancer, då skulle domningarna tex inte ge med sig utan vara ihållande och göra ständigt ont. Mitt kommer i olika skov under dagen och natten.
    Är dock livrädd för Lymfom, men vågar inte googla på symtom, då får jag nog panik!

Idag ska jag till min psykolog, blir nog antidepp-medicin till mig.... och denna gången tänker jag inte tacka nej till det.

Ang lymfar, jag har i armhålorna som dom säger är körtlar, Jag har två stycken bakom vänster öra som är som ruckbara pärlor. På halsen har jag några stycken som är små och sitter lite varstanns.

Idag på väg till jobbet (i bilen) planerade jag med skräck hur min gravsten ska se ut.... på stenen ska det stå: Över mina älskade, jag ständigt vakar....
    När jag kom på texten (som är riktade till mina barn, sambo och närmsta vänner) började jag gråta och sa om och om igen att jag INTE vill dö.

Hur jäkla sjuk i huvudet är jag igentligen????

• Anonym (Fröken Ågren)

Hej igen (tröck för snabbt på knappen innan )

Idag var en naprapat på jobbet
    Jag berättade om mina problem med det onda under armhålor, ont i armar och allt det andra.

Hon tog ett tag i min bröstmuskel och jag trodde jag skulle svimma för att det gjorde så ont.... hon sa att jag har väldigt överbelastade bröstmuskler och att det säkerligen var därför jag hade ont.
    Under 45 hemska minuter knådade hon mina muskler och enl henne ska jag känna mig bättre efter helgen.

ALLTSÅ, JAG HOPPAS SÅ PÅ ATT DETTA SKA HJÄLPA!!! Tänk om det gör det, då kan jag släppa oron på att det ska vara cancer eller liknande.

Min psykolog sa till mig igår att jag har väldigt hypokondriska drag.... nähä, det menar du inte (tänkte jag) ???

Trevlig helg på er alla!

Svar på tråden Fler som lider av extrem hypokondri?