Hej på er! Trådstartaren här! Jag har faktiskt inte varit inne och skrivit här. Startade tråden i december och har sedan liksom glömt bort den... Kul (kanske fel ord i det här sammanhanget ) att så många hittat hit!
Min hyokondri just nu är fullständigt bortom all kontroll... Just nu kretsar min oro kring lymfom och leukemi... Jag känner en massa lymfkörtlar både på halsen och i ljumskarna. Min läkare har känt på dessa säkert 5 ggr och säger att de är OK, normala rester efter infektioner, men jag kan inte släppa det!
Det här förstör mitt liv!
Jag har de senaste 12 åren haft ALLT! Cancer i alla former (hjärnumör, leukemi, myelom, tjocktarmscancer, bröstcancer osv osv) hjärtproblem, ALS...
Min hypokondri går i "skov". Mitt ALS-skov varade i drygt 18 månader ... Sedan kan jag vara fri från sjukdomstankar i några månader/ något år eller tom ännu längre och sedan kommer det igen.
Den här gången började det i somras och ännu ser jag inget slut på eländet. Har diskuterat med min läkare att börja äta Efexor. Överväger allvarligt att börja med det efter att jag ammat klart min son. Det här är ju inget liv! Jag avbröt mitt "als-skov" för några år sedan genom att just börja med Efexor. Hade superbra effekt på mig, men jag slutade med dem efter något år när jag tyckte att jag inte behövde dem längre.
Jag tycker att det är så tragiskt att jag skall behöva gå runt och oroa mig varje dag... Jag lever egentligen mitt drömliv. Har en underbar man, tre fantastiska barn, bor i en superfin villa, har god ekonomi, har bra vänner osv osv. Varför kan jag inte bara NJUTA av livet??
Skönt att höra att det finns fler... Jag hoppas SÅ att vi alla blir fria från detta någon dag!
Kram på er!