Jag tror att med tiden som går sakta framåt så glömmer man.. :) egentligen har jag ju varit med om fasiken så mycket värre saker än detta innan, så jag vet inte varför jag stannade upp så mycket i tankarna nu? Som det står överallt så reagerar vi ju så olika på olika saker, vad man har med sig i bagaget, hur akut det blir osv osv. Så jag tror inte alls att det, bara för att du inte grubblar över det nu, behöver komma ikapp dig på nåt vis... :)
Samtidigt så skänkte jag en tanke till de underbara tjejerna på avdelningen där jag låg idag. :) Så himla goa och omtänksamma, tänk, där är man i en minst sagt utlämnad sits och de BARA FINNS DÄR OCH BRYR SIG. Helt underbart! Det är känslor av värme som kommit emot mig idag, och det hör nog också till bearbetningsfasen tror jag.
Sen är jag så oerhört tacksam över att jag lever idag och inte för hundra år sedan, eller att jag lever i ett mindre välbärgat samhälle. Jag är tacksam att det upptäcktes i tid, att jag fick den hjälp jag behövde och att jag förhoppningsvis kan gå vidare med nya tag fort som 17. Det ska man inte förglömma!:)
Jag LÄNGTAR tills jag är i form igen, och jag har nog tänkt mig att vänta 2 menstruationer, sen vill vi börja så smått igen!:)