ewaulrica skrev 2009-12-02 17:08:05 följande:
Stella 78 skrev 2009-11-26 19:04:12 följande:
Stella, nu har jag inte riktigt hängt med. När hade du ditt utomkveds och har du varit gravid emellan? Blev det X då också eller mf? Jag smyger också in ett litet försiktigt grattis...:)
Stackare, att du dessutom ska behöva ha UVI. Men, men det är iallafall inget som behöver hindra i bebisbakandet! Skönt att hormonerna är ute ur kroppen så du snart kan få ÄL igen och sedan samla på dig nya hormoner
Jadu angående mina graviditeter.... Fick ju mf i feb/mars. Läkarna gissar att det även då var ett utomkved som kroppen själv tog hand om eftersom jag hade så mycket dragningar på vä sida och småblödde länge trots att jag inte ens visste att jag var gravid. Fick sen ett komplicerat utomkved i maj-juni som opererades 2 gånger och jag fick även cellgift (hela resan finns i min pres). Sen skulle vi göra IVF i semptember. Började spraya på dag 21 men plussade på dag 22! Hade lyckats bli gravid mot alla odds! Fick mf, fick plus på stickan i början av nov men det höll bara i sig 2 dagar och sen fick jag "mens" som vanligt. Förmodligen hade inte ägget lyckats fästa ordentligt. Och nu fick jag plus igen!!! Plussade redan på dag 9 efter äl. Så än så länge är jag bara i v. 4+1.
Verkar ju sitta rätt då jag plussar så tidigt. Med både graviditeterna i feb och maj plussade jag först flera dagar efter BIM.