• Lithe

Utomkveds - Vad händer sedan?

Får jag hoppa in här?
    Jag har inte läst hela tråden än. Jag opererades för ett X för andra gången nu i tisdags.
    Sitter här och har superont, både i mage och hjärta.
    Hur länge blödde ni efter ni blivit opererade?

• Lithe
    ewaulrica skrev 2009-12-02 17:06:57 följande:
    Oj, X för andra gången...?! Jag beklagar! Vilken vecka var du i? Hur kommer det sig att det blev två gånger, är det på raken dessutom? Tog de inte bort äl första gången?Du är iaf varmt välkommen hit! Och visst gör det ont...och i hjärtat håller det ju i sig ett tag...*kramar om*
    Ja, det är andra gången. Första gången lagade de bara äggledaren. Men det är inte två på raken, jag har fått en pojke och ett misfall i v.19 däremellan.
  • Lithe

Stella 78 skrev 2009-12-07 16:58:26 följande:

Även om ägget släpper på vä sida så kan det ta sig. Läkarna sa det till mig på sjukhuset att en äggledare är så flexibel så den kan plocka ägg från båda sidorna. Trodde inte det kunde hända mig, men fick ju plus på stickan förra månaden när det släppte på vä sida. Tyvärr fäste det inte som det skulle i livmodern och jag fick mens som vanligt. Men ge inte upp hoppet!
    Hur vet man vilken sida det släpper på då?
  • Lithe

Stella 78 skrev 2009-12-07 17:24:29 följande:

Jag har fått det bekräftat med vul när jag varit inne för att kolla något annat. Och jag känner dragningar och molvärk på den sidan som släpper ägget och det har alltid stämt med det vul har sagt efteråt.
    Okej. Jag hade ingen aning om att de kunde se på vul vilken sida ägget kom från. Häftigt.
Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan?