• Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan?
  • Rondellen
    lia27 skrev 2009-12-16 00:10:19 följande:
    Hej tjejer är det ngn här inne som behandlats med cellgift vid X?
    Både och här med. Något du funderar över?
  • Rondellen

Stella! Jag får lyckorus i hela kroppen när jag ser att du har en graviditetsberäknare på din presentation!

Hur mår du? Yr? Lukt?

Berätta!

• lia27

Jag fick det för mitt X för2mån sen....när började ni försöka igen?

• Rondellen

Lia

Jag har inte börjat än, och jag fick mitt X i juli, opererades i aug. Om du har fpått cellgifter ska du vänta åtminstone en månad till.

Vi ville vänta extralänge för att vara riktigt säkra på att det är "safe" att försöka igen.

• Rondellen

Jag är verkligen besatt av tanken att jag inte kommer kunna få barn. Hur mår ni andra? Hur försöker ni tänka för att kunna slappna av?

• Stella 78
    Rondellen skrev 2009-12-16 20:24:32 följande:
    Stella! Jag får lyckorus i hela kroppen när jag ser att du har en graviditetsberäknare på din presentation!Hur mår du? Yr? Lukt?Berätta!
    I helgen kom illamåendet och igår kräktes jag för första gången... Inte så kul men ändå positivt! Och idag såg vi ett litet hjärta på vul som såg ut som en blinkande lysdiod Så än sålänge, peppar peppar, så går det åt rätt håll!
  • Rondellen

Stella 78 skrev 2009-12-16 23:13:38 följande:

I helgen kom illamåendet och igår kräktes jag för första gången... Inte så kul men ändå positivt! Och idag såg vi ett litet hjärta på vul som såg ut som en blinkande lysdiod Så än sålänge, peppar peppar, så går det åt rätt håll!
    Stella, jag lästa på ett ställe att när man väl har sett ett hjärta på vul kan beräknad risk för missfall minskas från 25% till 5%, så nu är statistiken på din sida!

Uppdatera o berätta! Grattis till illamåendet :D det måste kännas fantastiskt att få känna symtom!
  • volvo bm 814

Nu behöver jag inte vara orolig längre. Hcg var nere på 3 nu. Ska ta ett prov till så att det ligger på 0 och inte börjar stiga igen.

• lia27

ngn som haft X,fått cellgift,kvar båda ledare och gjort sedan en bra HCG test(spola äggledarna)?Snart är det dax för mig o börja försöka bli gravid igen men är livrädd:( tänk om det fastnar igen.......??

• Rondellen

volvo bm 814 skrev 2009-12-21 20:53:03 följande:

Nu behöver jag inte vara orolig längre. Hcg var nere på 3 nu. Ska ta ett prov till så att det ligger på 0 och inte börjar stiga igen.
    Vad skönt, ngn förklaring till varför det sjönk så långsamt?
Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan?