ewaulrica skrev 2010-01-15 16:05:45 följande:
hehe.. jo det går bra..! :) Tycker att jag har fastnat lite i att testa, testar med älstavar så att jag har koll på äl, och nu i dagarna har jag köpt high sensitive gravtester, eftersom jag har ruggiga gravtecken.. Men som förmodligen bara är skentecken eller önsketänkande, för jag fick negativt i morse.. :(
bim-5. Visst-det kan vara för tidigt än... men med tanke på att ägget släppte på vänster sida (min felaktiga sida) så är ju inte chansen så stor att det tagit sig... :( Så nu väntar jag väl mer eller mindre på mensen så jag får köra igång med en ny omgång ältester...
Men det ska inte vara ngn skillnad vilken sida det skäpper på! Och BIM -5 kan vara alldeles för tidigt. Men, samtidigt, förstår att man vill mentalt rusta sig för att det kan vara negativt, så att man inte blir besviken.
Själv tycker jag att jag har världens symtom, men jag vill vänta med att testa så att jag verkligen är säker på resultatet. Har BIM idag, skulle jag få negativt idag skulle ajg säkert ändåv ara där o testa igen om ett par dagar, testar jag om 4-5 dagar skulle jag nog lite mer på neg. FÖrutsatt att man inte fått mens så klart. Att jag itne fått min mens idag är inte ett tecken dock, för min mens varierar mella 28-35 dagar. Av den anledningen vet jag med mig att ajg itne skulle ta minus på allvar nu. Lika bra o vänta lite.