Stella 78 skrev 2010-01-02 19:17:41 följande:
Hejaheja! Håller tummarna för dig! Har du inte saknat testträsket liiite åtminstone? Jag kan sakna det ibland Har ett gravtest kvar som jag nog kommer kissa på någon dag bara för att... och sen har jag massor ÄL-test kvar som jag nog ger bort till en kompis när jag kommer över v. 12
Jo, klart jag har... fast samtidigt har det varit skönt att ha mens och känna sig trygg i att blodet är normal mens och inget annat. Att ha regelbunden mens har oxå känts som ett kvitto att allt är bra med mig annars. Har jättetydlig ÄL nu, karln min känner sig halvt utnyttjad tror jag. Spontaniteten är som bortblåst :D. Fast sexdriften går ju upp när man har ägglossning, så det hjälper ju så klart.
Kom på härom dagen att blir jag gravid nu finns det en chans att jag får en bebis med det coola personnumret 101010!! Sen blev jag arg på mig själv som börjar ta saker för givet...
Egentligen borde du spara dina ÄL-test inför syskonförsök, men att ge bort dem tror jag skulle vara den coolaste och skönaste känslan för dig just nu. Tänk att kunna få säga att dessa behöver jag inte längre!
Tycker att du ska kissa på sista testet bara för att återigen få det där fina plusset...