Vixon
Emellanåt mår jag helt ok. Men sen är det som allting helt plötsligt släpper och jag försvinner ner i ett svart hål. Det är som att jag lyckas gå i kanske två tre veckor o må jättebra, och sen ur ingenting blir allt dödsmörkt. Då är det som om en motor satte igång i huvudet, och att ajg blir en helt annan människa. Helt plötsligt snurrar tankarna bara runt, och jag akn itne jobba äta umgås med vänner, läsa en bok eller ngt alls. Sen ett par dagar eller ngn vecka senare känner jag mig bättre igen. Börjar nästan bli rädd för mig själv och de nattsvarta depressioner jag faller ned i. Som tur är finns det folk runt om kring mig som tar hand om mig. Men det hjälper inte när de t är som värst. Då är det som jag är fånge i min kropp och i mina onda tankar. Försöker tänka att nu är jag i en dipp, och jag vet att dippen går över om ett tag, men det är svårt när man är mitt inne i det. Nu var min mens ett par dagar sen, och jag var i upplösningstillstånd för så var det när jag fick mitt X. Alltså sen ett par dagar sen mens sen positivt test. Så då läste jag in allt jag kände i kroppen som ett X fastän jag rimligtvis inte ens skuille kunna ha blivit gravid eftersom vi har skyddat oss. Men men. När tankar går igång går det inte att stoppa.
En sak som hjälper i alla fall, det är att veta att man inte är den enda som mår så här, utan att ens reaktioner är normala. SKönt att prata av sig här i tråden.