Väntar nr2, någon mer som är nervös andra gången? Forts.
Oj Liley!! Ja, det närmar sig. Men det är väl inte helt ovanligt att ha förvärkar, det har många av mina kompisar haft betydligt tidigare utan att något hänt. Men det är klart att vi blir extra oroliga! Se till att knipa i 5 dagar, så är det klart sen Men spääännande!! Börjar inse att tråden lider mot sitt slut här snart, snyft! Hoppas vi kan starta en ny tråd senare när vi har bebisarna här, så vi har något att sysselsätta oss med när vi är mammalediga
Tycker inte alls du är "bortskämd" Liley! Jag känner att man liksom "skjuter" på den där veckan när man skulle känna sig avslappnad om den kom. Mitt första mål var ju v 30 redan. Nu känner jag att "bara jag klarar mig till jan" så är jag nöjd, men det skulle ju fortfarande innebära nästan 7 veckor för tidigt. Kommer säkert så känna, att 34 fulla är bra! Osv osv... Klart att man vill föda ett fullgånget barn!!!
Idag blev jag inlagd sist. Så nu är det bara en vecka kvar innan sonen kom, så nu gäller det att kniiiiipa!!! Har varit väldigt aktiv hela helgen så igår hade jag massor av sd. Dessutom lämnade ju jag ett urinprov i tors och i fre ringde de upp men jag hann inte svara, så de pratade in att jag har GBS bakterier men inte så mycket att det kan räknas som en UVI. Så om jag hade symptom på uvi (vilket jag egentligen inte har) så tyckte hon att jag skulle lämna ett nytt prov idag. Så nu vet jag inte hur jag ska göra??!! Bakterierna har ju de flesta gravida, men jag är så rädd att den ska sätta igång en förlossning. Hade på ett sätt varit skönt att äta antibiotika dec ut, så man minskar risken att den kommer snart.