Skönt att höra att vi alla än så länge mår bra. Här är det lite lugnare nu. Tycker mig känna att SD har blivit något färre och mensvärken kommer och går, så jag känner mig liiite lugnare nu... Är hemma hos mina föräldrar och vilar upp mig denna vecka, så det är skönt. Hade en fundering bara som jag "glömde bort" att fråga i fredags på spec.förloss. MIn tapp var 42mm förra ggn jag var hos läkaren (2 veckor sen) och 35mm i fredags. Hm, den har alltså kortats! Är det nåt att stressa upp sig för tror ni??
Latvis: Jag tog den första vacc.dosen i fredags och har inte känns något alls. Lite lite öm i armen men annars inget. Jag bestämde mig efter att ha lyssnat på lite olika debatter samt pratat med en del olika läkare (varav en är gravid själv). Tror det gäller att bara bestämma sig, så kommer vilket beslut du än väljer att bli rätt.
Liley: Vad skönt att du inte haft några fler blödningar, håller alla tummar jag har för dig och alla andra!
Min son är för övrigt 2,5 år. Trotsigare kille får ni leta efter Känns ju sådär nu när man egentligen borde ligga och vila, och inte bråka med att få på kläder varje dag