Väntar nr2, någon mer som är nervös andra gången? Forts.
Jag mättes med UL, så det stämmer nog relativt bra
Angående Bricanyl så frågade jag läkaren när jag åkte in akut till förlossningen förra fredagen och hon sa att de inte skriver ut bricanyl eftersom de ger så mycket biverkningar i form av bl. a hjärtklappning??!! Jag har ju hellre hjärtklappning än SD! Glömde fråga min läkare idag, men ska till BM på torsdag så jag får fråga då. Har du känt av några biverkningar?
Ang svininfluensan så är det såklart oroande för dig. Jag förstår det! Å andra sidan känns det ju så otroligt uppförstorat, men man vet ju aldrig. Vad säger de till dig angående detta? Finns det inget de kan göra för dig? Finns det verkligen inget annat vaccin för er att få??
Ang tappen så sa läkaren att det inte är "akut" just nu, men med min erfarenhet vet jag att det kan gå väldigt fort, så i detta fall litar jag inte på någon! Bara det att den förkortats tyder ju på att mina SD inte är bra... Tycker det är så jobbigt bara eftersom man har ett barn sen innan. Det skär i hjärtat på mig när jag inte kan lyfta upp honom, ta på honom kläder osv. Känner mig så hemskt! Det är ju inte så lätt att förklara för en 2,5åring varför man inte kan det... Men, men det är bara att försöka vara positiv och ta en dag i taget!