Tack för stödet, kiwi! Ja, det är ju trots allt bara två veckor kvar. Har lite sd, inte jättemycket, men tycker att de gör ondare... eller så inbillar jag mig för att jag vet att jag har GBS. Blödningar och GBS är min stora skräck och nu har jag upplevt båda även under denna graviditet. Det är bara att hoppas att det inte blir några komplikationer pga det.
Jag är lite mer positiv igen, men GBS:en kändes som ett bakslag. Fast vad hjälper det att tänka katastroftankar? Kanske går vi alla tiden ut, som du skriver Kiwi, vi har ju kommit rätt långt nu!
Min man vill ha en 3:a även om detta barn kommer för tidigt, men han vill vänta lite längre för det har varit så påfrestande fysiskt och psykiskt, även för honom, för han får ju ta mycket mer anvar för vår dotter osv.
Vad säger bm om dina sd, Kiwi? Bra att bricanylen funkar iaf. Kommer sd även när du vilar? Kollar de upp uvi för din del också (det kan ju ge sd)? Hoppas att de går över!
Milli, jag undrar också hur det går. Hoppas att bebben stannar kvar och att du får permis snart!
Kram & trevlig helg på er!