Just nu är jag inte sååå sugen, men tror det beror på dagsformen (har inte sovit så gott senaste nätterna eftersom Jonathan (sonen) sovit så dåligt) och dessutom är det så länge sedan nu känns det som (över 5 veckor) att det känns som att man har glömt bort hur det är.
Tror jag behöver få känna mig sexig. Känner mig tjock och oattraktiv. Har gått upp 12 kg hittills och fått imponerande mängder celluliter! Och vårt förhållande har blivit så genom-mättat av oro i samband med graviditeten. Känner för att köpa mig ett sexigt underklädes-kit, slinga håret, ta ett långt bad med ansiktsmasker och raka benen och sen tända massa ljus i sovrummet.
Senaste tiden har jag bara varit stor och rund och min man har skött allt hemma (hundpromenader, tvätt, disk, handling, matlagning, alla blöjbyten, lämna o hämta på dagis, ja ALLT!). Under tiden har jag legat på soffan och det mesta i vårt liv har handlat om Jonathans dåliga sömn och oron över hur det ska gå den här gången.
Jag vill hitta tillbaka till romantiken lite, men vet inte om jag vågar.. kanske bäst att vänta tills man är 34 fulla veckor i alla fall!