• Svar på tråden BF Januari :-) del 3
  • lindaha
    Sirling skrev 2009-10-20 08:51:47 följande:
    Är det bara jag här som har bestämt mig för att inte ta vaccinet?
    Jag tänker inte ta vaccinet. Jag vill inte riskera att det blir några skador på bebisen med tanke på allting som vaccinet innehåller.
    Dessutom tror jag inte att det är så farligt att få influensan om man nu skulle få det. Massor av gravida har ju haft det och det har ju gått bra, med de skriver inte media om. de skriver ju bara om de få fallen som det inte gått bra för.

Malin - Grattis på 27års dagen! Hoppas ni får en underbar dag.
  • Underbara ungar

27 vet jag inte om det varit så kul o va...
    Ser fram emot att fylla 28 faktiskt (maj 2010), men sen får det gärna lägga av
    Har en sån nojja för att fylla 30, jag vill verkligen inte bli 30... Usch, usch, usch!!
    Vet inte varför jag har en sån kris för just 30, men det känns så hemskt...
    Precis som om man skulle bli en av dom där desperata ¨på krogen med fjortiskläder o på tok för mycket smink liksom...

Axel o5o92o * Enya o7o824 * Bulan BF 1oo119
  • LilaRos

30 har jag hela 10 år kvar till Känns skönt..
    Men en tröst kan ju vara att man inte är gammal när man är 30

• LilaRos

30 har jag hela 10 år kvar till Känns skönt..
    Men en tröst kan ju vara att man inte är gammal när man är 30

• Sirling

Underbara ungar: Nej, vi som är över 30 lever ju knappt längre... Ska jag vara ärlig trivs jag bättre och bättre med mig själv ju äldre jag blir och har så många härliga väninnor som är 55+ och reser runt jorden, startar företag och är så himla färgstarka och härliga, sån vill jag också vara när jag blir äldre, bara leva...

• Underbara ungar
    Sirling skrev 2009-10-20 13:48:07 följande:
    Underbara ungar: Nej, vi som är över 30 lever ju knappt längre... Ska jag vara ärlig trivs jag bättre och bättre med mig själv ju äldre jag blir och har så många härliga väninnor som är 55+ och reser runt jorden, startar företag och är så himla färgstarka och härliga, sån vill jag också vara när jag blir äldre, bara leva...
    *fniss* Nej, livet tar nog inte slut vid 30. I synnerhet inte när man har barn
    När jag blir 33 så fyller grabben 10 bast
    Wow, det är stort.... 10 år gammal - REDAN!!! Han föddes ju IGÅR!!

Min egen mor säger att efter 40, DÅ börjar livet!
    Axel o5o92o * Enya o7o824 * Bulan BF 1oo119
  • Asereht
    Sirling skrev 2009-10-20 13:48:07 följande:
    Eller hur, vi upphörde att existera plötsligt.

Håller med dig, jag tycker faktiskt att allt blev bättre från 30 och framåt.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Sladdens Mamma ♥ Min pyssliga blogg: stickig.blogspot.com
  • LilaRos

Livet blir ju bättre och bättre hela tiden. Det gäller bara att hitta charmen med varige ålder.

• Asereht
    Underbara ungar skrev 2009-10-20 13:51:18 följande:
    *fniss* Nej, livet tar nog inte slut vid 30. I synnerhet inte när man har barn När jag blir 33 så fyller grabben 10 bast Wow, det är stort.... 10 år gammal - REDAN!!! Han föddes ju IGÅR!! Min egen mor säger att efter 40, DÅ börjar livet!

Efter årsskiftet fyller min dotter 18 och jag 38. Det känns helskumt. Dessutom kommer ju lillebror när som helst då, 18 år mellan mitt första och sista barn. Det hade jag aldrig trott på om någon sagt det när jag vara 20.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Sladdens Mamma ♥ Min pyssliga blogg: stickig.blogspot.com
Svar på tråden BF Januari :-) del 3