Inlägg från: LilaRos |Visa alla inlägg
  • LilaRos

BF Januari :-) del 3

Endast en fjärdedel kvar av graviditeten nu. Tiden går så fort!

• LilaRos

Är det någon här som vart hos sjukgymnastpga foglossning?
    Har börjat få väldiga problem av det nu, blir bara värre och värre.
    Funderar på om jag ska gå via mvc eller kontakta en sjukgymnast direkt?

• LilaRos

Är det någon här som vart hos sjukgymnastpga foglossning?
    Har börjat få väldiga problem av det nu, blir bara värre och värre.
    Funderar på om jag ska gå via mvc eller kontakta en sjukgymnast direkt?

• LilaRos

Undra om besök hos sjukgymnasten skulle kosta för mig, betalar ju inte för besök på vc och tandläkare ännu, är född 89.

• LilaRos
    lille08 skrev 2009-10-18 10:18:26 följande:
    Själv fick jag besöket hos sjukgymnasten gratis eftersom orsaken till att jag gick dit hade med graviditeten att göra.
    Okej. Det är kanske lite olika beroende på vart man bor och vart man går då.
  • LilaRos

Magen har jg inga problem med alls, villket är super skönt! Fungerar inte min mage så fungerar inte jag.

Jag har dock börjat få ont i huvudet väldigt ofta och blossar upp som en fackla i ansiktet. Men men, denna tiden har sin charm den med

• LilaRos

jucea, i början av graviditeten när jag var hos gyn berättade hon att det är dom som blir rullstolsbundna pga foglossning som inte ens får bevilljat från fk "graviditet är inten sjukdom".
    Det är ganska kasst.. Men hoppas det går bra för dig :--)

• LilaRos

jucea, i början av graviditeten när jag var hos gyn berättade hon att det är dom som blir rullstolsbundna pga foglossning som inte ens får bevilljat från fk "graviditet är inten sjukdom".
    Det är ganska kasst.. Men hoppas det går bra för dig :--)

• LilaRos

Jag ska inte häller vaccinera mig.- Vågar inte riktigt för det känns som om hela allt med vaccinet är så ihop kastat oc h uppblåst av media.
    Om jag inte hade vart gravid så hade jag dock vaccinerat mig pga att jag arbetar i hemtjnsten och inte vill smitta ner de gamla med något.
    Men nu ska jag ju inte jobba många fler kvällar så

• LilaRos

Hungrig.. Det är jag hela tiden känns det som...
    Det är inte så att jag äter mindre åt gången än jag brukar, iaf inte mycket mindre. Så det är ganska konstigt..
    Men man behöver kanske mer energi och näring nu?

Svar på tråden BF Januari :-) del 3