lindaha skrev 2009-10-21 09:55:54 följande:
Vad ni verkar ha livliga bebisar. Själv känner jag nästan inte av min lilla tjej. Några sparkar här och var kommer det men sen är det
lugnt.Nu börjar jag nästan bli lite orolig när ni berättar om hur mycket era bebisar sparkar :/Elina sov med mig från början och då hade hon varken täcke eller
kudde.Nu är hon 2år och sover med ett vanligt vuxentäcke bredvid mig i sängen, nån kudde har hon inte. Jag har alltid fönstret öppet ett tag innan jag släcker lampan så i vårt sovrumm är det kallt, så det behövs ett täcke.Den enda jobbiga är att Elina sparkar av sig täcket 100gånger per natt så jag får hela tiden lägga täcket över henne igen.När bebisen sen kommer hoppas jag på att hon ska kunna sova i sin egna säng från början men funkar inte det får hon sova med mig o storasystern i sängen.Då blir det till att ha stängt fönster så att lillbebisen inte fryser :)
Min dotter va jätte lugn i magen. Hon buffade kanske tre gånger om dagen... Jag va grymt orolig för det, men jag kan lova dig att hon har tagit igen det med råge sen hon kom ut