Inlägg från: AmandaBrun |Visa alla inlägg
  • AmandaBrun

BF Januari :-) del 3

Men nu får det sluta komma januari bebbar i December!

• AmandaBrun
    Asereht skrev 2009-12-17 12:14:57 följande:
    Det där är hemskt! Jag har haft så ett par ggr, bara att försöka rulla sig ur sängen och ställa sig och pressa foten rakt så att det släpper. Skönt är det itne och ibland går det bara inte. För några nätter sedan så vaknade jag och sträckte på mig lite. Det skulle jag itne gjort. Fick jordens kramp under foten och ut i stortån, kom upp och fick ned foten rätt men tån ville inte. Den stod rätt upp och bara gjorde ont. Som tur var så började det släppa iom att foten var rät. Sen var jag öm i fot och tå hela dagen. Nä, mer sånt vill vi inte ha. *rys*
    Nä jag har fortfarande total träningsvärk på det stället och det spänner för varje steg. Usch det va faktiskt läskigt
  • AmandaBrun

Liten katt: Ja det är ju inte mycket att göra då. Envisa unge

Hicka har jag bara reagerat på två gånger. Som rytmiska hopp långt nere på höger sida. Rätt charmigt. Men jag förstår att det kan va irriterande om det händer titt som tätt. Håller ju på rätt länge också.

Fröken Sara: Trist att du har så jobbigt. Jag satt på julbordet och var ledsen över att jag inte kunde äta mer. Det tog stopp alldeles för tidigt!

• AmandaBrun
    AtroCious skrev 2009-12-17 22:05:41 följande:
    Hon ska alltså ha overall på bebisen.
    Ska hon?
  • AmandaBrun
    AtroCious skrev 2009-12-17 22:07:51 följande:
    Ja, antagligen. Eftersom jag frågade om det.
    Okej nu hänger jag med!

Licens To Kiss skrev 2009-12-17 22:08:09 följande:
    Hehehe
  • AmandaBrun
    Knortan skrev 2009-12-17 22:11:06 följande:
    Jag tycker att de är väldigt skönt att ha "flikar" som man kan vika för händerna. men de finns många fina, beror bara lite hur mycket man vill lägga ut. Molos är jättefin, men även lindex och Laban har så man får stänga in småhänderna.
    Ok det lät ju inte dumt.
  • AmandaBrun
    virre85 skrev 2009-12-17 22:14:01 följande:
    Japp en beige med öron och svans från hm, nu har dom inte den längre utan en annan som är brun. Den är sååå söt
    Den tittade jag på idag!

Blev två bodys med matchande mössor istället dock.....

Finns så mycket gulligt att man svimmar
    vermilion skrev 2009-12-17 22:13:50 följande:
    Men, har det kommit ännu fler januaribebisar? Grattis Aalexandra! Tycker minsann att jag kan få min också snart, fast efter jul förresten.
    Ja börja nu inte krysta bara för att alla andra verkar göra det!
  • AmandaBrun

Anna P skrev 2009-12-17 22:20:24 följande:

Jag har overall med övervik för händer och fötter till min bebbe. Slipper man hålla på med vantar och tossor när den är så liten. Här snöar det för fullt igen så snart måste det skottas så jag funderar på om jag ska gå ut och göra det bara för att sätta lite fart på värkarna.. Snacka om glädjedödare, hade värkar med 25 min mellanrum på em sen bara slutade dom. Sen började det igen nu på kvällen så då blev jag happy..men nu har de slutat igen. Men det borde ju snöskottning råda bot på*asg*
    Ja du....inte verkar det som att din stannar inne till Januari heller...vad är detta?
Svar på tråden BF Januari :-) del 3