Inlägg från: AmandaBrun |Visa alla inlägg
  • AmandaBrun

BF Januari :-) del 3

Vermillion: Isch har ni lyckats få vinterkräk? INTE KUL. Men jag tror inte att du behöver vara orolig för bebis.... Jag förstår att du inte vill ligga på förlossningen med kräksjuka

• AmandaBrun

Godmorgon!

Här hickas det för fullt i magen just nu

Virre: Läskigt att kunna känna huvudet....borde ju gå fort när det väl sätter igång, men jag håller tummarna för att busungen blir en -10:a!

Trollmamma: Ännu en envis bebis som vänder sig, har visst blivit en trend i denna tråd. Hoppas att hon förstår allvaret nu och stannar med huvvet ned! Och hoppas att du nu får mindre ont!

Asara: Grattis till din bebis!

Trevlig fjärde advent på alla er! Helt sjukt vad tiden går fort nu...jag hinner inte meeeeeeed!

• AmandaBrun
    virre85 skrev 2009-12-20 09:33:53 följande:
    Ja Amanda det gör jag med=) Sen jag slutade skolan har förvärkarna avtagit namnvärt. Va nog rätt stressigt ändå i skolan. Nu har gubben semseter med så jag har hjälp hela tiden. härligt
    Gött!
  • AmandaBrun
    Hedebris skrev 2009-12-20 11:12:50 följande:
    jo, det är spännande :D Hoppas på efter nyår :D Har dock haft regelbundna värkar inatt och imorse.. Nu har de upphört dock :D
    Kniiiiiiip
  • AmandaBrun

BF 13 Januari skrev 2009-12-20 13:32:10 följande:

Åhh hjälp, inte jag heller.. Är en riktig liten fegis :) Idag har jag mått illa hela morgonen, nästan så att jag har fingrat på toalettlocket.. Undra vad det kan vara mån ro.. Riktig mysig 4:e advent med er alla magar där ute!
    Hihi. Jag tycker att din mage är ganska lik min. Kanske att det tittar ut en pojke för dig med
  • AmandaBrun

BF 13 Januari skrev 2009-12-20 13:37:42 följande:

Jasså! :) Ja då skulle sambon min hoppa högt utav glädje kan jag lova! Jag är lite tveksam.. Skulle ju ljuga om man sa att man inte är nyfiken nu
    He he...vi var så nyfikna så vi tjuvkikade Sambon blev redigt nöjd när han fick höra orden pung och snopp!

Jag har alltid sett mig mer som en pojkmamma så det känns utmärkt.
  • AmandaBrun

Får ju också pojke, första barnet. Vad gäller snopp-problem så litar jag på att sambon har ett o annat knep. Jag menar så mycket som han pillar med sin.....

Svar på tråden BF Januari :-) del 3