Inlägg från: AmandaBrun |Visa alla inlägg
  • AmandaBrun

BF Januari :-) del 3

Licens To Kiss skrev 2009-12-14 16:23:38 följande:

Fan va ont de gör när han grejar med knän och armbågar. Får ni ont i huden på magen när era rör sig? Syns varenda rörelse väldigt mycke?
    Det gör inte ont, men känns! Har tom fått ett blåmärke vid sidan av magen

Det som gjort mest ont för mig hittills är när det hugger och ilar till där nere. Händer inte så ofta dock.
  • AmandaBrun

Licens To Kiss skrev 2009-12-14 16:28:16 följande:

Inte gör ont och så har du blåmärke. Är du galen På mig syns allting utanför kläderna.
    Ja det syns typ när man har jackan på sig!
  • AmandaBrun

Oj på Onsdag blir det bebisar åt alla håll och kanter då!

Kul. Men känns lite konstigt. De bara rullar in. Innan Januari. allesammans känns det som

• AmandaBrun

Jag ska inte gnälla, jag gillar att vara gravid fortfarande.

Men när ungen är ute ska det bli så skönt att kunna bajsa igen.

• AmandaBrun
    vermilion skrev 2009-12-14 23:23:31 följande:
    Förresten, nån mer som ser hur bebisen andas? Jag har sett det utanpå magen några gånger nu, snabba rytmiska rörelser. Sen idag på ultraljudet så sa dom det, hon ligger där och tränar andning, såg så gulligt ut!
    Nej! Vad coolt

Ska hålla utkik efter detta! Hur mkt plus ligger din bebbe på nu?
  • AmandaBrun
    LilaRos skrev 2009-12-15 22:38:37 följande:
    Va hos bm idag. Allt såg bra ut, som vanligt. Förutom blodtrycket. Undertrycket var lite högt så hon fick ta om det och det blev lite bättre. Men hon tyckte det var lungt eftersom jag ska tillbaka redan på måndag tror jag det var. Någon som har koll på vad högt undertryck kan peka på? Grattis Underbara Ungar och lycka till ni som ska snittas nu
    En stegring av blodtrycket mot slutet av graviditeten är ju helt normalt, men om det ökar drastiskt så kan man misstänka HF ( havandeskapsförgiftning ). Sa hon nått om att du skulle lämna kiss?

Mitt tryck låg senast på 139/92 så jag gränsar till att ligga högt men låg på 139/89 redan vid inskrivningen så jag ligger helt enkelt högt. Men ska nu lämna kiss varje gång mot slutet för säkerhets skull.
  • AmandaBrun

9 bebbar blir det till idag alltså! Herreguuuud. Snälla vill någon vänta på mig när jag gått över två veckor och vi befinner oss i mitten på Februari......

• AmandaBrun

Madge: Va skönt att dom lyssnar på dig.

Själv har jag tvärtom-problem. Var på UL igår igen för koll av moderkakan och min BM tycker fortfarande att det är på gränsen, hon vill nästan ge klartecken men ändå inte. Så jag ska på nytt UL igen om två veckor. Sabla moderkaka! Jag vill inte snitta!

• AmandaBrun
    Shininganne skrev 2009-12-16 11:49:12 följande:
    Ja då jag kommer att finnas här. Räknar kallt med en februaribebis
    Bra. Nu har du lovat det.
Svar på tråden BF Januari :-) del 3