Inlägg från: AmandaBrun |Visa alla inlägg
  • AmandaBrun

BF Januari :-) del 3

Licens To Kiss skrev 2009-12-11 13:59:30 följande:

Hmm hon föder kanske
    Hon får iaf gärna komma in o skriva några ord om hon inte gör det för jag blir ju nervös här.
  • AmandaBrun
    Sirling skrev 2009-12-11 14:04:23 följande:
    Det kan ju vara datorproblem också...men det vore skojigare med en bebbe så klart. Måste in och kolla vilken vecka hon är i!
    Hon är väl i vecka 34 el 35 bara? Så jag hoppas att det är dataproblem....
  • AmandaBrun
    BubbelGuppie skrev 2009-12-11 14:05:25 följande:
    ) 10-11 timmar wow det har jag nog inte sovit sen gymnasiet efter en vecka i prag då man sov ca 2 timmar per dag.... en vanlig natt sover jag ca 7 timmar...inatt har jag bara sovit 4 timmar..´ ok jag har aldrig vart nån som sover länge. ironin är när man är banr ledig och tänker åå nu ska jag få sova ut... mm säkert när vaknar man jo samma tid som vanligt med skillnaden att man gått o lagt sig senare
    Jag har alltid varit en sjusovare Så det lär bli en rejäl omställning med bebbe. O sen förstår jag ju att om man redan har smått hemma när man är gravid så blir det mindre sömn! Jag har ju bara två katter....
  • AmandaBrun

Jag har också beställt en bebis som sover hela nätter och som är glad och positiv jämt.

Bara man inte får ett Måndags exemplar nu då

• AmandaBrun

Har nu varit inne på Underbara Ungars FB och hon blir igångsatt idag...bebis beräknas väga 2400 gram. Stod ingen förklaring till varför, men nu håller vi alla tummar för henne!!!!!

Kramkramkramkram

• AmandaBrun

Licens To Kiss skrev 2009-12-11 14:25:47 följande:

Jag tror att de är många som kommer gå på övertid. Statitisken borde säga de med alldeles för tidiga barn i den här tråden som är några nu.
    Ja visst är det många tidiga nu?

Ja ja jag får väl sitta med mage till mitten på februari då...
  • AmandaBrun

Licens To Kiss skrev 2009-12-11 14:29:57 följande:

Cool med alla hjärtans dag bebis.
    Ja då blir det på ettårs-dagen! Men jag vill verkligen inte gå över så länge
  • AmandaBrun
    LilaRos skrev 2009-12-11 14:30:37 följande:
    Jag tror att jag kommer vara en av dom som går över lång tid. Men lite vill jag ju gå över tiden, att bebisen kommer 2010. Men gå över två veckor eller så vill jag häldst inte
    Tänk om du får den 31, risken är ju stor
  • AmandaBrun
    Hedebris skrev 2009-12-11 14:30:58 följande:
    själv tror jag inte på övertid. utan att den kommer precis innan bf. skulle inte förvåna mig om den kommer sista december just eftersom jag vill ha en januaribebis
    Ja nej jag tror att du får innan , en känsla bara.
Svar på tråden BF Januari :-) del 3