BF Januari :-) del 3
Ojdå... här händer det saker...
Underbara ungar - hoppas det går bra för dig!!!!
Licens - hur är det att gå in på MVC o sätta sig i de lägena? Kan inte de hjälpa dig då?
Hedebris - låter inte som ngn höjdare hoppas det är över snart o inte har smittat er andra! På sonens dagis går det magsjuka o 4-5 insjuknar dagligen så jag väntar bara på vår tur... jag är inte så sugen på att kräkas med denna maggen...
Jucea - känner samma... man är sååå trött men vågar inte sova på dagen för då är det ännu mindre chans för sömn natten efter... Fast jag börjar undra om jag inte totalt sett skulle få mer sömn genom att sova på dagen o vara vaken på natten... så får jag nog iaf göra när det närmar sig förlossningen sen så jag har ngn chans att orka med. Natten verkar inte vara då jag ska sova...
Var på toppenhumör då jag vaknade... sonen har vart kanon hela morgonen o så åkte vi iväg mot dagis. Där kommer en tjej ut som brukar krama om honom men idag satte hon handen rakt över halsen på honom o tröck till så han flög omkull, tappade luften en kortis o blev jätterädd o jätteledsen... När han lugnat sig o vinkat av mig o jag kommer utanför dörren så får jag sammandragningar så jag inte kan gå... försöker få tag på maken för några saker jag vill säga o han svarar så klart inte - gör han aldrig... Så är det kört... tårarna sprutar, orken rinner av mig o nu känns det kört... denna dagen blir inte mkt annat än slöa tror jag, tappat lusten till allt. Jag har en hel del att göra med brf'ns papper osv men orkar inte det heller...
Jag är less... på hormoner, på kroppshyddan, på sömnbristen, på att ha ont...
Men det är jag nog inte ensam om... men 60 dagar kvar... det är många.