lindaha skrev 2009-12-11 14:59:46 följande:
Nu är jag föresten äntligen klar med barnrummet!Det blev faktiskt himla bra och jag är supernöjd. Det enda som är kvar är att möblera det :)Ni kan kika på bilder i min blogg, kan inte lägga upp fler bilder här på
fl.
www.lindaha.blogg.sejag hoppas att rummet ska uppskattas både av bebis och min 2 åring :)
Ooooo så fint ni gör!!!!
LilaRos skrev 2009-12-11 14:41:50 följande:
Hur gör ni när ni går på bio? Jag har inte vågat mig på att gå på bio efter jag började behöva kissa minst en gång i timmen.Det känns lite elakt att störa de andra med att springa ut flera gånger under filmen.
Haha... av just den anledningen går jag inte på Bio... har inte gjort sen jag blev gravid...
AmandaBrun skrev 2009-12-11 14:22:36 följande:
Har nu varit inne på Underbara Ungars FB och hon blir igångsatt idag...bebis beräknas väga 2400 gram. Stod ingen förklaring till varför, men nu håller vi alla tummar för henne!!!!!Kramkramkramkram
OJ!!! Tumhållning!
Asareth - vilken natt
o att vara hemma själv när det blir sådär är inte skoj... men det är väl då man kan räkna med att det kommer...
Sirling - fy då... ja, det är väl en lättare typ av misshandel för din kropp det där...
Hoppas Bönan i min magge verkligen ligger rätt när det är dead-line för det så jag slipper den där behandlingen...
Oj vad ni sover tjejer!! Jag sover vanligtvis mellan 23-06 men just nu då sonen är slut är det kanske 5 timmar totalt med alla uppvakningar emellan. Minst varannan timme är vi uppe med medicin o så blir det några spring emellan då han skriker o hostar så...
Hedebris - låter som en supernice filmtillställning!!! Hade jag gärna kopplat av med...
Shit vad det händer saker här på en dag... Vi var på Akademiska i natt med Daniel igen... Ringde 1177 då han fått blåsor i munnen som gör så ont att han bara skriker o ber oss ta bort "skräpet" hela tiden o inte ätit eller druckot en droppe igen på en hel dag o de sa till mig att ta upp sonen ur sängen, klä på oss o åka så ännu en tur avklarad. Maken hade så klart tagit ett par öl just igår till maten så jag fick köra med sammandragningar som hette duga o en skrikande kille i bilstolen brevid...
Kom hem så vi lade oss vid 3 i natt o sedan blev det 5 timmars konstant sömn - höll på att kissa på mig då jag vaknade o nu har Mattias o Daniel åkt iväg en sväng med bilen... jag sätter mig här o kollar hur det går för er alla...
Har såååå ont i fogarna efter allt bärande o gående på sjukan i natt men har ändå tänkt försöka plocka undan lite, huset är ett bombnedslag nu, vi har inte orkat ställa undan en enda pinal senaste veckan.
Denna veckan hade jag tänkt packa BB-väskan o baka lite... haha... där fick man för det.