• LuPeRo

30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet

Sanne: Ja jag kan inte heller låta bli att tänka i dom banorna, varför dom inte kunnat se detta tidigare. Samtidigt är det ju skönt att du äntligen fått lite besked om vad som kan ha orsakat dina missfall.
    Men det känns som om läkaren inte heller är så säker på vad som är fel!
    Och här inne får du spekulera och fundera hur mycket du vill. Det är väll det man gör med vänner, bollar med tankar fram och tillbaka

• LuPeRo

Jag borde inte gnälla, jag borde verkligen inte det. Inte nu när jag varit dum och får skylla mig själv. Men jag känner att jag inte har någon annan att prata med om detta. Så tyvärr får ni nog dras med mitt gnäll idag...
    Tog tempen imorse, den hade minskat med 0,05 grader. Av någon anledning fick jag för mig att jag skulle testa mig (jag tror att jag är på BIM-4). Så jag testade. Jag, dumma människa, testade. Hur ivrig och totalt förvirrad är man inte? Det har ALDRIG visat något på BIM-4 dom andra gångerna så varför skulle det visa sig nu...?
    Men jag testade med hjärtat i halsgropen och med en liten gnutta hopp om att något skulle synas, även ett svagt streck.
    Men det var tomt, negativt, blankt. Precis som jag...

• LuPeRo
    Ninni1974 skrev 2009-10-14 10:09:27 följande:
    Nu sticker jag och sambon iväg på en kort semester. Hoppas att ni får en bra vecka/helg tjejer! Ta hand om er!
    Ha en riktigt trevlig mini-semester så "ses" vi när du kommer tillbaka.
    Sköt om dig och sambon! ♦ Kramar ♦
  • LuPeRo

Sanne: Självklart får du slänga ut dina tankar till oss här, jag tror att vi alla gör det här Och du vet att jag lyssnar och stöttar så mycket jag kan.
    Usch, jag kan verkligen inte förstå varför man plågar sig på detta sättet med testandet. Man vet att man inte borde men så ligger testen där och kallar på mig... Som sagt, jag får skylla mig själv! ♥ Kramar tillbaka ♥

• LuPeRo

Sanne: Jag köper på Testlagret, 20 st för 90:-.
    Jag tror att jag hade 5-6 stycken kvar. Men känner jag mig själv rätt så försvinner dom nog snart... Egentligen vet man att man ska låta bli, men helt plötsligt står man där med testet i burken och stirrar. Efteråt så skäms man och är ledsen för att man inte kunde hålla sig... Nej detta är inte en hållbar situation

• LuPeRo

Sanne: Tack för att du lättar på mitt samvete
    Jag känner mig så dum och pinsam som testar så här tidigt när jag VET att det inte kommer att visa något. Tidigast imorgon isåfall.
    Men så har vi den där lilla gnuttan med hopp i en som intalar en att det skulle kunna visa sig idag... Jag har även gjort mig som länkpartner med Testlagret på min blogg (ni får gärna gå via min blogg och beställa tester ) och som tack för detta så får jag gravtester för 200:-. Det är 41 stycken test! det är många och det är farligt!
    Jag kommer att avlida av uttorkning om jag ska testa upp alla dom

• LuPeRo
    SanneS skrev 2009-10-14 15:26:57 följande:
    Pillan: När jag fick nyhetsbrevet från Testlagret om att de sökte bloggare som skulle belönas om man länkade till deras sida så tänkte jag att fasen jag måste starta en blogg! Hittar jag länk till din blogg via den presentation?
    Nej men jag inboxar dig med adressen
    Belönad blir du verkligen, det lovar jag!
  • LuPeRo

TT: Tack för att även du lättar på mitt dåliga samvete

Sanne: Har inboxat dig nu

Svar på tråden 30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet