30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet
Då fyller jag i som bara tempat en enda dag
TEMPARE:
Icka76: www.fertilityfriend.com/home/2102b4
PillanPernilla: www.fertilityfriend.com/home/153987
Då fyller jag i som bara tempat en enda dag
TEMPARE:
Icka76: www.fertilityfriend.com/home/2102b4
PillanPernilla: www.fertilityfriend.com/home/153987
Jag vet inte om jag fyllt i min rätt, den ser konstig ut
Jag ska börja med Pergo på torsdag, hur fyller jag i det?
Vilken "Medication" ska jag välja?
Sanne: Jo men enligt min läkare har jag bra chanser varje månad Fast denna gången trodde jag lite på honom och hoppades nästan på ett plus, men så dök mensen upp. Fem dagar för tidigt ovanpå allt
Men nu jä*lar ska det vara romantik under hela ÄL-perioden, för nu är jag trött på att vara ogravidast i hela världen (eller något)
icka: Okej, då vet jag att det är Chlomid jag ska klicka i.
Allt såg jättekonstigt ut innan men det var för att där var en massa "tickers" och annat. Efter ett tag så listade jag ut hur man gjorde det fint där Men nu tror jag att jag fattar hur allt går till
Sanne: Jag förstår hur du menar. Var nere hos en väninna idag som väntar sitt andra barn. Under ca 4 års tid så kämpar jag fortfarande med barn nummer 1 och hon väntar nu sin 2:a. Och det gör mig ledsen...
Det gör så ont i både hjärta och själ. Speciellt nu när det gått så långt att hon vill prata om graviditeten men gör inte det med hänsyn till mig.
Hon vet inte vad hon ska säga, och det vet inte jag heller. Så numer är jag tyst, jag sitter bara där och tittar. Vet inte vad dom vill höra...
Men jag mår dåligt vissa dagar och då gråter jag hela tiden.
Ibland är livet inte rättvist, så är det.
Visst är det okej att vara avundsjuk, men när jag är det så får jag så dåligt samvete. Andra ska ju inte behöva lida bara för att jag gör det (tänker jag då). Min väninna vet hur jag känner det men ändå så märker man det stora gapet mellan oss. Jag vill vara glad för hennes skull men har så svårt för det ibland. Det är inte rättvist när det tar sig på första försöket båda gångerna... Livet är inte rättvist och därmed basta!
Nu ska jag [försöka] lyda Dr Bettan
Ja du, planen var att skriva min sista uppsats i ämnet. MEN jag har inte ens börjat :-O Jag har helt enkelt inte orkat ta itu med något idag.
Så jag kan inte redovisa vad jag gjort hela dagen, för det vet jag inte
Men det skulle ju vara en i början... Ja ja, jag är helt förvirrad idag!
God kväll på er alla!
Ninni: Ja du, jag vet inte riktigt hur jag mår. Har inte riktigt vågat känna efter idag. Men jag tror det är bra iallafall. Är bara så innerligt trött på att vänta på allt hela tiden...
Bettan: Ja just det ja, du har telefon-tiden imorgon. Jag hoppas att du får vettiga svar på dina frågor och att dom kan hjälpa dig på något sätt.
Lycka till med det!
Bettan: Jag tänker inte skriva att jag vet hur du mår för det gör jag inte. Men jag kan tänka mig att 92 dagar utan mens är en plåga både för kropp och själ. F*n vad jag hoppas att det händer något för dig imorgon...
Även jag tänker vara lite "blödig" av mig och skicka en massa kramar och sedan vänder jag mig om och skyller på hormoner