• Pimpinellan

"Så här blir du gravid!"

Dags att starta upp tråden "Så här blir du med barn" igen!
    Här samlar vi alla "goda" råd vi sett,hört och läst genom åren.

Välkommen till tråden där vi alla barnkämpare ÄNTLIGEN får spy alla över ALLA dessa värdelösa, dumma ,idiotiska, helt-utan-grund kommentarer!!

För vi har alla fått en hel del genom åren....eller hur;)

Vill bara göra alla andra lyssnare uppmärksamma med att vi DRIVER hejdlöst med dessa råd och vi är alla väldigt IRONISKA!!
    Kommentarer från dig som blev gravid på tredje försöket och är övertygad om att de berodde på Bisolvonet undanbedes vänligt,men bestämt! Denna tråd är för oss ofrivilligt barnlösa som bevisligen har svårt att bli gravida.

• Svar på tråden "Så här blir du gravid!"
  • Miracle Cats
    Thalis skrev 2009-07-28 13:05:38 följande:
    Uff jag hatar denna välmenande replik! Fick det av en religös kollega,2 månader efter att vi förlorat vår son. Fast hon sa mer: Allt har sin mening i livet och det var inte meningen att ni skulle ha fått behålla barnet. Det är guds vilja.
    Usch! Alltså råd i all välmening, men en del väljer verkligen sina tillfällen...
  • nevadita
    Pimpinellan skrev 2009-07-28 13:07:25 följande:
    Hon har märkliga ideeér överlag. Vi träffas extremt sällan p.g.a avstånd och när hon ringer håller jag god min. Hon vet inte ens om vårt missfall för hon är emot all hjälp ifall man är barnlös och jag blev ju gravid efter IVF-det vore ju att gå emot det som är meningen!
    låter bra att ha henne på avstånd iaf...

Och så undrar folk varför man blir bitter och inte vill prata om sin barnlöshet/behandlingar osv??? Morr.

Banan är förresten fosterfördrivande bara så ni vet.
  • Thalis
    Miracle Cats skrev 2009-07-28 13:09:06 följande:
    Usch! Alltså råd i all välmening, men en del väljer verkligen sina tillfällen...
    Det tog hårt men jag vet att hon inte menede något illa. Hon är religiös och vet att jag är katolik,så jag tror att hon trodde att det var det jag ville höra.
    Diskutera aldrig med idioter,de drar ner dig till deras nivå och vinner tackvare erfarenhet.
  • MrsAssault

Ok det här är min handlingsplan nu efter att ha läst här:

1. Köpa en kolonistuga
    2. Säga upp mig från jobbet
    3. Börja knarka
    4. Prostituera mig utan skydd med de vidrigaste män jag kan hitta
    5. Skölja muffen med coca-cola
    6. Aldrig göra ett graviditetstest

• nevadita
    MrsAssault skrev 2009-07-28 13:12:35 följande:
    Ok det här är min handlingsplan nu efter att ha läst här: 1. Köpa en kolonistuga2. Säga upp mig från jobbet3. Börja knarka4. Prostituera mig utan skydd med de vidrigaste män jag kan hitta5. Skölja muffen med coca-cola6. Aldrig göra ett graviditetstest
    Och undvik bananer ,och tvätta mäns kalsonger!
    Du ska se att du är gravid inom tio minuter
  • Pimpinellan
    Ok det här är min handlingsplan nu efter att ha läst här: 1. Köpa en kolonistuga2. Säga upp mig från jobbet3. Börja knarka4. Prostituera mig utan skydd med de vidrigaste män jag kan hitta5. Skölja muffen med coca-cola6. Aldrig göra ett graviditetstest
    _Filen_ kära du-du glömde filen!
  • Thalis
    Chakladen och fären! Och adoption.
    Diskutera aldrig med idioter,de drar ner dig till deras nivå och vinner tackvare erfarenhet.
  • MrsAssault
    Pimpinellan skrev 2009-07-28 13:16:48 följande:
    _Filen_ kära du-du glömde filen!
    Shit. tur att du sa det, tänk om jag hade glömt!!!!! PUH!!
  • Thalis

choklad och fåren,sonen är här och slåss med mig om tangentbordet.

• MrsAssault

Okej såhär då

1. Köpa en kolonistuga
    2. Adoptera
    3. Säga upp mig från jobbet
    4. Börja knarka
    5. Prostituera mig utan skydd med de vidrigaste män jag kan hitta
    6. Skölja muffen med coca-cola
    7. Aldrig göra ett graviditetstest
    8. Dricka jordgubbsfil
    9. Tvätta kalsonger (kanske kan tvätta torskarnas kalsonger??)
    10. Undvika bananer

JAG KAN INTE MISSLYCKAS NU!!!!!!!!!!

Svar på tråden "Så här blir du gravid!"