• Anika86

Vart e 86:orna

Ser massor av trådar mammor 85,87,88,89 men vart har alla vi 86:or tagit vägen :P

• Svar på tråden Vart e 86:orna
  • MariaOMarkus
    Itzumo skrev 2009-08-06 13:29:02 följande:
    Visst är hon.. Tur det.. Annars hade det vare konstigt..
    hehe ja    usch om 2 timmar ska malou vaccineras :S
    Malou - Mi amor - Mi vida
  • Itzumo
    MariaOMarkus skrev 2009-08-06 13:50:19 följande:
    hehe ja    usch om 2 timmar ska malou vaccineras :S
    Oj då.. Stackarn... Tur att Ella inte ska göra det förän den 20:e.. Å dessutom ska sambon vara med då för att jag HATAR att se när de sticker i henne... Mitt hjärta brister alltså...
    Mamma till ♥Ella 2009-02-13♥, Läs om våran vardag: Http://Cia86.blogspot.com
  • MariaOMarkus
    Itzumo skrev 2009-08-06 17:00:12 följande:
    Oj då.. Stackarn... Tur att Ella inte ska göra det förän den 20:e.. Å dessutom ska sambon vara med då för att jag HATAR att se när de sticker i henne... Mitt hjärta brister alltså...
    jaa mitt hjärta bankade hårt nät hon fick sprutorna ..USCH säger jag bara :/ höll på att gråta men va stark och tröstade henne..sambon min blev oxå ledsen i ögat när hon grät
    men nu är hon 62 cm lång och väger 6035 
  • Lokaldelen

Tack för välkomnande!

Har sambo, men han jobbar nästan varje dag, mellan 9 & 03.00- kommer hem ibland under dagarna för att säga hej. Ibland följer jag med, om äldsta sonen är hos sin pappa. Men i största drag spenderar jag dagarna hemma helt själv tyvärr.

• Itzumo
    MariaOMarkus skrev 2009-08-06 17:13:19 följande:
    jaa mitt hjärta bankade hårt nät hon fick sprutorna ..USCH säger jag bara :/ höll på att gråta men va stark och tröstade henne..sambon min blev oxå ledsen i ögat när hon grät men nu är hon 62 cm lång och väger 6035 
    Jo, det är därför jag har tvingat sambon till att följa den 20:e.. Vill inte direkt se på och nästan helst inte vara med...... Men det är ju doktorsbesök då också så vill vara med och se vad han säger.. Kluven är jag...

Oj så liten tjej (jämför med Ella som var så liten runt 4 mån).. Men antar att hon följer sin kurva.. 
    Lokaldelen skrev 2009-08-06 21:13:25 följande:
    Tack för välkomnande! Har sambo, men han jobbar nästan varje dag, mellan 9 & 03.00- kommer hem ibland under dagarna för att säga hej. Ibland följer jag med, om äldsta sonen är hos sin pappa. Men i största drag spenderar jag dagarna hemma helt själv tyvärr.
    Oj så tråkigt att han jobbar så udda tider... hur hinner ni umgås?
    Har du inga kompisar eller annat runt omkring som man kan göra?
  • Lokaldelen
    Itzumo skrev 2009-08-06 22:02:54 följande:
    Oj så tråkigt att han jobbar så udda tider... hur hinner ni umgås? Har du inga kompisar eller annat runt omkring som man kan göra?
    Jo, det är inte kul. Men som tur är går det i perioder, så vissa veckor är han knappt borta :) Haha, ingenting är omöjligt. Vi försöker att umgås så mycket det går när han väl är hemma, ibland följer jag med & hjälper till, så då får vi lite tid där med :)

Är relativt nyinflyttad här, så jag känner inte många här i sthlm. Finns någon enstaka, men allt handlar om hur fulla de är varje onsdag, fredag & lördag & att de knappt minns vad som hände. Inte riktigt min grej
  • MariaOMarkus

itzumo - hehe jaa men det är bra med stöd =) ja hon följer sin kurva så fint tycker du hon är liten?` jag tycker hon är stor,orkar knappt gå och böra på henne så mkt längre,sätter henne imin babybjörnsele så får hon sitta där och kika lite hihi

Lokaldelen - har du tråkit nån dag och vill fika så är jag gärna på {#lang_emotions_smile} bor i sthlm och är mammaledig så gör inte så mkt på dagarna heller.

• Itzumo
    Lokaldelen skrev 2009-08-06 22:37:31 följande:
    Jo, det är inte kul. Men som tur är går det i perioder, så vissa veckor är han knappt borta :) Haha, ingenting är omöjligt. Vi försöker att umgås så mycket det går när han väl är hemma, ibland följer jag med & hjälper till, så då får vi lite tid där med :) Är relativt nyinflyttad här, så jag känner inte många här i sthlm. Finns någon enstaka, men allt handlar om hur fulla de är varje onsdag, fredag & lördag & att de knappt minns vad som hände. Inte riktigt min grej
    Ahaa, då förstår jag lite mer..

Tur att många här i tråden är just sthlm:are.. Då kan ju flera träffas och umgås..

Ne, jag har som aldrig varit en sådan som tycker att det är roligt att inte komma ihåg vad man gort...
    MariaOMarkus skrev 2009-08-07 09:04:29 följande:
    itzumo - hehe jaa men det är bra med stöd =) ja hon följer sin kurva så fint tycker du hon är liten?` jag tycker hon är stor,orkar knappt gå och böra på henne så mkt längre,sätter henne imin babybjörnsele så får hon sitta där och kika lite hihi Lokaldelen - har du tråkit nån dag och vill fika så är jag gärna på  bor i sthlm och är mammaledig så gör inte så mkt på dagarna heller.
    Jo, jämfört med Ella så är hon liten. Skiljer ca 1 kg mellan dem och kanske 6cm... Så jag tycker då att hon är liten.. Men bra att hon följer kurvan iaf..

Haha, Jo jag använder också selen ganska mycket.. Men mest när man är ute och man inte har med sig vagnen...
  • MariaOMarkus

itzumo - hehe jaa men då är hon nog lite hon har litet huvud iaf..var väldigt svårt att hitta en sommarhatt till henne :)
    skönare med selen tycker jag..vagnen är så klumpig ibland fast vi har en ganska liten

Svar på tråden Vart e 86:orna