• Anika86

Vart e 86:orna

Ser massor av trådar mammor 85,87,88,89 men vart har alla vi 86:or tagit vägen :P

• Svar på tråden Vart e 86:orna
  • Itzumo
    MariaOMarkus skrev 2009-08-07 11:14:31 följande:
    itzumo - hehe jaa men då är hon nog lite hon har litet huvud iaf..var väldigt svårt att hitta en sommarhatt till henne :) skönare med selen tycker jag..vagnen är så klumpig ibland fast vi har en ganska liten
    Jo, selen kan var super bra..
    Mamma till ♥Ella 2009-02-13♥, Läs om våran vardag: Http://Cia86.blogspot.com
  • MariaOMarkus

itzumo - absolut =)

Va ska ni andra göra i helgen?.. själv så ska vi över till malous farmor ieftermiddag och äta sen får vi se vad som händer..sambon är lite krasslig så ska nog bara ta de lugnt än så länge.

Malou - Mi amor - Mi vida
  • Itzumo
    MariaOMarkus skrev 2009-08-07 13:42:43 följande:
    itzumo - absolut =) Va ska ni andra göra i helgen?.. själv så ska vi över till malous farmor ieftermiddag och äta sen får vi se vad som händer..sambon är lite krasslig så ska nog bara ta de lugnt än så länge.
    Idag ska jag, sambon, Ella och Svärisarna fara till mina föräldrar och äta gott.. Tur jag slipper göra nå mat i denna hemska värme..
  • MillisW

i helgen blir det 25-års fest för sambon =) ska ha lite kräftskiva :D Hoppas bara vädret håller det är rätt mulet här just nu :/ men hoppas på en lyckad kväll :D

• MariaOMarkus

Isag blir de lugnt här..sambon är fortfarande förkyld och jag tror jag håller på att bli sjuk :/ har lite ont i huvudet men jag hoppas de inte blir mer än så..vill inte att lillan ska bli sjuk

Malou - Mi amor - Mi vida
  • Lorena 86

Här är en till 86:a :D

Har en liten son på 1 år och 6 månader...

• Lorena 86
    Itzumo skrev 2009-08-04 10:25:48 följande:
    Jag är norrlänning... Vars bor du?
    jag är också norrlänning... Bor i Boden :)
  • Itzumo
    Lorena 86 skrev 2009-08-11 16:22:50 följande:
    jag är också norrlänning... Bor i Boden :)
    haha, lite v'l mycket norr för mej.
Svar på tråden Vart e 86:orna