• Anika86

Vart e 86:orna

Ser massor av trådar mammor 85,87,88,89 men vart har alla vi 86:or tagit vägen :P

• Svar på tråden Vart e 86:orna
  • Annajohanna

Hej.
    Jag är med 86:a
    Har en kille på 1år och väntar en till liten i feb :o)
    Bor i södra Småland.

• VanligLitenMy

Finns det nå flera med bebisar som är omkring 9 månaders åldern som min :) och bor i sthlm ? skulle va kul att hitta på nått typ picnic lr liknande {#lang_emotions_laughing}

• AnnikaO

Hej.
    Jag är en 86:a, har en son på 15 månader.
    Vi bor i Dalsland.

• Didric Lily Milo

så det är i småland 86:orna är :D jag är en 86:a från uppsala. har två små- kille som är 2 år och en liten tjeja på 2 månader.

• EmsanPemsan

Kan vi inte göra nån form av lista på vilka som är här inne?(nu har inte jag vart jätte aktiv men jag lovar bättra mig )
    Hur många barn man har, Hur gamla och namn osv?

Bara en tanke!

Min lilla Viggo börjar sin första inskolningsdag på dagis imorgon..känns så konstigt

• 4familjen

Lorena 86 skrev 2009-08-13 10:47:16 följande:

jasså, okej.. dock inte så långt härifrån :) Är ju också uppväxt här uppe, men varit ner till Stockholm och bott där i 2 år. Men här uppe i Norrland känns rätt att min lille ska växa upp, det är ju så underbart och still och tryggt :)
    åh, äntligen en som inte bor så långt ifrån mig
  • Itzumo
    EmsanPemsan skrev 2009-08-18 20:33:06 följande:
    Kan vi inte göra nån form av lista på vilka som är här inne?(nu har inte jag vart jätte aktiv men jag lovar bättra mig ) Hur många barn man har, Hur gamla och namn osv? Bara en tanke! Min lilla Viggo börjar sin första inskolningsdag på dagis imorgon..känns så konstigt
    Det låter alldeles perfekt.. Vi gör en lista som man sedan kan sätta upp i TS så alla kan se..
    Nog för att listan kommer säkert fyllas på hela tiden..

Jag kan börja:

Itzumo - 1 dotter Ella, född 2009-02-13, vi bor i Skellefteå
    Mamma till ♥Ella 2009-02-13♥, Läs om våran vardag: Http://Cia86.blogspot.com
  • 4familjen

å jag fortsätter då =)

Itzumo - 1 dotter Ella, född 2009-02-13, vi bor i Skellefteå
    4familjen- 2 söner, födda -05, -07 och en dotter född mars-09 (+en bonus)

Svar på tråden Vart e 86:orna