• Anika86

Vart e 86:orna

Ser massor av trådar mammor 85,87,88,89 men vart har alla vi 86:or tagit vägen :P

• Svar på tråden Vart e 86:orna
  • Strumpan08
    VanligLitenMy skrev 2009-08-18 11:17:19 följande:
    Finns det nå flera med bebisar som är omkring 9 månaders åldern som min :) och bor i sthlm ? skulle va kul att hitta på nått typ picnic lr liknande
    Jag har en dotter på 8 1/2 månad, bor i och för sig på andra sidan stan från dig såg jag, men det finns ju SL. Börjar plugga i slutet av månaden, men tills dess är jag alldeles ledig och sysslolös och öppen för förslag. Jag är mycket för barnvagnspromenader.
  • sthlmfilur
    Strumpan08 skrev 2009-08-20 22:54:18 följande:
    Jag har en dotter på 8 1/2 månad, bor i och för sig på andra sidan stan från dig såg jag, men det finns ju SL. Börjar plugga i slutet av månaden, men tills dess är jag alldeles ledig och sysslolös och öppen för förslag. Jag är mycket för barnvagnspromenader.
    jqg bor också i sthlm fast i tyresö.. och jag har en dotter på 1½ år.. och en son på 6 månader.. jag är oxå öppen för förslag
    Emiliya 080304 & Imran 090214 - yagubova.blogspot.com
  • Strumpan08
    sthlmfilur skrev 2009-08-21 07:23:22 följande:
    jqg bor också i sthlm fast i tyresö.. och jag har en dotter på 1½ år.. och en son på 6 månader.. jag är oxå öppen för förslag
    Kan du ta dig inåt stan? Om vi hittar på något vore väl någonstans centralt smidigast, eftersom vi verkar bo på lite olika håll.

Min snutta är lite småsjuk just nu dock, har feber och snuva. Vet ej om det är en förkylning eller om det är tänderna, hon gnager visserligen väldigt intensivt på allt, men hur ska man veta? Stannar i alla fall hemma för säkerhets skull tills hon mår bättre.
  • sthlmfilur
    Strumpan08 skrev 2009-08-21 09:23:06 följande:
    Kan du ta dig inåt stan? Om vi hittar på något vore väl någonstans centralt smidigast, eftersom vi verkar bo på lite olika håll. Min snutta är lite småsjuk just nu dock, har feber och snuva. Vet ej om det är en förkylning eller om det är tänderna, hon gnager visserligen väldigt intensivt på allt, men hur ska man veta? Stannar i alla fall hemma för säkerhets skull tills hon mår bättre.
    jo jag kan ta mig in till stan utan problem.. men inte just nu här för min lilla son har öroninflamasion
    Emiliya 080304 & Imran 090214 - yagubova.blogspot.com
  • MariaOMarkus
    Strumpan08 skrev 2009-08-20 22:54:18 följande:
    här är en till sthlare..min dotter är dock 3,5 mån
    Malou - Mi amor - Mi vida
  • VanligLitenMy
    MariaOMarkus skrev 2009-08-21 09:53:06 följande:
    här är en till sthlare..min dotter är dock 3,5 mån
    Det spelar ingen större roll .. det jag tänkte på va att det är ju inte så kul för en 9 månaders att gå ut och hitta på nått med en 2 åring tex :) ..min son sitter för det mesta och glor eller äter gräs.

men man kan ju promenera till djurgården fast det blir lite trångt med massa vagnar eller så kan vi ha picnic i fridhemsplan Rålis.. om vädret tillåter dvs

ifall vi hittar på nått nästa vecka, vilka dagar kan ni?
  • MariaOMarkus
    VanligLitenMy skrev 2009-08-21 10:22:26 följande:
    djurgården är ju himla fin =) man kan ju gå från centralen ända dit =) så klart beroende på hur många vi blir kanske..barnvagsnmaffian

min lilla vill vara md så har jag inte henne i knät blir hon sur :P jag kan (tror jag)och tis sen är jag bokad = )
    Malou - Mi amor - Mi vida
  • Strumpan08
    MariaOMarkus skrev 2009-08-21 10:36:44 följande:
    djurgården är ju himla fin =) man kan ju gå från centralen ända dit =) så klart beroende på hur många vi blir kanske..barnvagsnmaffian min lilla vill vara md så har jag inte henne i knät blir hon sur :P jag kan (tror jag)och tis sen är jag bokad = )
    Haha, blir vi så många så vi tar upp hela trottoaren får vi väl gå i karavan eller något.

Jag kan nog hela veckan, har inte så mycket planerat. :-P Förutsatt att liten kryar på sig tills dess, men det är ju helgen emellan och allt så.
Svar på tråden Vart e 86:orna