• Anika86

Vart e 86:orna

Ser massor av trådar mammor 85,87,88,89 men vart har alla vi 86:or tagit vägen :P

• Svar på tråden Vart e 86:orna
  • Itzumo

Jo, jag ska prova ikväll med vällingen... Jag hoppas att det kommer gå super bra..

Mamma till ♥Ella 2009-02-13♥, Läs om våran vardag: Http://Cia86.blogspot.com
  • Lyckligatessan

Jag är också en 86:a.
    Någon här som bor i Karlstad som skulle vilja träffas någon dag kanske??
    Sj har jag en dotter på 2 år som verkligen behöver en lekkamrat dom dagarna hon inte är på dagis!!

• EmsanPemsan

Här är en till 86:a som bor i stockholm med min man och 2 barn som snart är 4år och en som 1 år(har även styvsonen som är 6 år som är här varannan helg)

• 4familjen

ingen norrlänning här i tråden?

• Strumpan08

Hej hopp! Kul med en tråd för oss 86:or! Jag bor i Stockholm med min make och min 8 månader gamla dotter. Ska börja plugga till hösten igen men vet inte hur jag ska kunna lämna dottern hela dagarna... För egen del alltså, hon kommer nog ha det bra med pappan. :-P

• Itzumo
    4familjen skrev 2009-08-03 23:16:52 följande:
    ingen norrlänning här i tråden?
    Jag är norrlänning... Vars bor du?
  • Itzumo
    MillisW skrev 2009-08-04 11:34:16 följande:
    Itzumo- hur gick det sov hon bättre inatt ?? =)
    Njaa, Inte direkt.. Men jag tror jag gav vällingen för tidigt...

Men sen blev hon störd då en av mina grannar bestämmde sig för att klippa gräset kl 21 - 22 på kvällen.. :-S
  • Itzumo
    MillisW skrev 2009-08-04 13:50:58 följande:
    Okey vad träligt :/ får väl testa lite senare ikväll då :d
    Jo jag tänkte det... Hoppas bara att det går mycket bättre ikväll.. :)

Tur var då iaf att hon tyckte om det..
Svar på tråden Vart e 86:orna