Vart e 86:orna
Hej hej.. Ännu en 86:a.. Har en dotter på 5månader...
Hej hej.. Ännu en 86:a.. Har en dotter på 5månader...
Oj vad det skrivs här.. Man hinner knappt med.. Märker dock genom vad som står att alla har barn i så otroligt olika åldrar.. Thihi.. Men det är ju skoj..
Måste bara fråga.. Hur många barn vill ni ha allt som allt?
haha, Joo får nog göra så.. men känns som en evighet bort, trots att jag hade åldersnoja för ett litet tag sen då jag insåg att jag är alldeles för vuxen och har alldeles för nära till pensionen..
Jo, Jag har som också tråkigt nu när lillan sover och karln är på sitt jobb...
Jo, jag vet.. till och med 42 år kvar innan vi KAN gå i pension.. Men jag anser fortfarande att det är alldeles för nära..
Men då är ju jag lite tokig ibland också..
Karln jobbar på ett smälltverk som finns här.. Rönnskär heter stället och tillhör Boliden om du vet vad det är... (Vet kanske alla men vad vet jag)
Han smälter ner koppar i enorma ugnar kan man väl säga..
Oj oj, långt och utdraget blev det..
Han säger att när det är runt +20 grader ute så har de +80 där ugnen är.. Men De är ju bara där korta stunder..
På dagarna gör vi inte alls så mycket.. Lillan bestämmer ju oftast hur allt ska gå till och jag hoppas att jag har börjat få in lite sovrutiner på henne nu..
*peppar, peppar* Men vet inte säkert än..
Är mest tråkig och stannar ofta hemma och myser och har det trevligt, men man måste ju gå ut ibland också så vi far runt till hans släkt som bor på denna ort, medan om man ska hälsa på min släkt så måste man planera lite mera då de bor en bra bit bort..
Jo, hon sover väldigt bra nattetid... Äter just nu bara ett natt mål.. Eller man ska nog hellre kalla det morgon mål då det är runt 5 - 6 tiden som hon ska äta.. :-P
Jo, Hon kommer bli ett riktigt yrväder det har jag redan märkt..
Hur gamla barn har du?