Inlägg från: MariaOMarkus |Visa alla inlägg
  • MariaOMarkus

Vart e 86:orna

Här är en till 86a =) med en liten flicka på 2,5 mån =)

Malou - Mi amor - Mi vida
  • MariaOMarkus

finns de inga 86or från sthlm ?=)

• MariaOMarkus
    Anika86 skrev 2009-07-19 11:37:45 följande:
    Här e en från sthlm :)
    aah va kul =) känner ine så många i sthlm så skulle vara kul att lära känna fler mammor :)
    vart i stan bor du? vi bor söder om stan
  • MariaOMarkus
    Anika86 skrev 2009-07-19 11:52:27 följande:
    Skulle också vilja känna fler är inte så många av mina vänner som har barn så vänskapen rann ut i sanden till slut tyvärr.Jag bor i tensta 20 min från centralen
    nej det är samma här.. :)
    aah men tensta vetjag vars d ligger..han en kompis som bor där :)

ska ni sthlmare ha nån träff?
  • MariaOMarkus
    Anika86 skrev 2009-07-20 11:16:43 följande:
    Vart bor du nånstans då?Ja vi har börjat prata om de häng på du me :)
    jag bor i skogås..söder om stan :)
  • MariaOMarkus
    Anika86 skrev 2009-07-20 11:20:47 följande:
    Ja de vet jag vart de ligger har åkt förbi där några gånger
    Okej{#lang_emotions_smile}
  • MariaOMarkus

jagh hänger gärna med på nästa fika..är inte i sthlm föräns om nåra veckor igen :)

• MariaOMarkus

Jag skerev en tråd för 86or som levde kvar ganska länge sen kom sommaren och de flesta fick barn så man skrev typ 1 gång i veckan där :p

har ni ammat era barn? min lilla vägrar amma dagtid och nu verkar hon inte vilja göra de nattetid heller :(

• MariaOMarkus
    Zvartaliljan skrev 2009-07-25 10:09:24 följande:
    Åh hej! Nä den dog liksom ut Händer ju ofta över sommaren.Hur är det med lilla Malou? Ett namn jag aldrig glömmer Äter hon något annat än bröstmjölk?? Klagar hon på magont eller så?
    jaa precis de gör ju de man åker på semester osv

hon mår bra,so ver just nu hihi :)  jaa hon får ersättning Semper Lemolac för känsliga magar..vet inte om hon har de men verkar funka bra iaf :) sen pumpar jag ut (för hand) så hon får i sig lite bröstmjölk oxå..jaa ibland beroende på vad jag ätit så får hon magont,typ om jag ätit mat med lök i..vilket de små får ont i magen av så försöker undvika lök så gott de går
  • MariaOMarkus
    Zvartaliljan skrev 2009-07-25 10:20:04 följande:
    hmm svårt det där men hon kanske blivit för "lat" för att amma nu o tycker det är enklare o bli serverad i flaska Maia ammade inte då hon inte orkade, hade ingen energi, men då orkade hon inte ta flaskan heller så det blev sondmatning. Så det är nog inte din dotters problem då hon ändå tar annat, hon vill nog helt enkelt inte mer. Vissa barn slutar ju så där självmant.
    jaa jag tror nog att det är så,de går ju fortare med :P hon är lite glupsk med..jaa vill hon inte så ska hon ju inte ammas. vet bara inte om jag ska fortsätta pumpa ut el sluta med de helt.. en liten funderare jag har heh :)
Svar på tråden Vart e 86:orna