• Mamma Pethra

Några Göteborgare som hoppas på plus i sommar?

Finns här några fler Göteborgare som hoppas på att plussa i sommar? Vore kul att kunna följas åt i sådana fall.

Vi, min man och jag, har en liten Cornelia, född juli -07, sedan tidigare och vill nu så gärna kunna ge henne ett syskon. Jobbade hårt i vintras men efter ett missfall så försvann suget men nu är vi på det igen och hoppas så men tar det som det kommer.

• Svar på tråden Några Göteborgare som hoppas på plus i sommar?
  • Bjornis

Hehe. Bra att höra att man inte är ensam om att försöka planera in barnet efter sport! Man kanske kan se till att få en foglossning eller två lagom till os annars? Hehe.
    Här inväntas äl. Hade första mensdagen den 28 juni så är väl runt 10 dar kvar till äl, men börjar testa med stickor i mitten på nästa vecka tänkte jag och sen blir det sexmaraton!

• Cinza

Hej alla!
    Min ÄL borde vara imorgon så nu blir det sex hela helgen.

Makane: Jag känner igen det där med att studera och inte ha råd med att vara ledig. Vad pluggar du? Själv läser jag till ssk. Jag är faktiskt ledig hela sommaren. Jag började läsa igen bara 2,5 månader efter Elias gick bort och nu i slutet på VT var jag riktigt sliten så mina underbara föräldrar tyckte jag skulle vara ledig och vila upp mig så de hjälper oss ekonomiskt under sommar. Hade jag inte fått den här pausen vet jag inte hur jag skulle orka. Tur för mig att jag har världens bästa föräldrar.

Hmmm intressant att planera barn efter sportevenemang Själv har jag inga sådana preferenser. Mars hade dock varit en trevlig månad att få. Då undviker man både den värsta värmen och kylan samt RS och Calici.

• Tessan S
    Bjornis skrev 2009-07-03 16:50:06 följande:
    Hehe. Bra att höra att man inte är ensam om att försöka planera in barnet efter sport! Man kanske kan se till att få en foglossning eller två lagom till os annars? Hehe. Här inväntas äl. Hade första mensdagen den 28 juni så är väl runt 10 dar kvar till äl, men börjar testa med stickor i mitten på nästa vecka tänkte jag och sen blir det sexmaraton!
    Haha, Ja jag blev sjukskriven på halvtid för foglossning i åttonde månaden sist så man vet aldrig

Borde inte ha ÄL förrän nästa fredag men har lite känningar så jag funderar på att testa från i morgon så får vi se. Sambon gick på semester idag så nu har vi gott om tid att göra barn

Cinza: Förstår knappt att du orkat så mycket som du gjort. Skönt med föräldrar som ställer upp!
  • Charlita

Jag hoppar in här! Göteborgare från majorna. Killen och jag hoppas på att bli gravida i sommar. Inga barn sen tidigare

• Fru R

Fredag kväll!! Äntligen säger jag bara! Lite för varmt för att sexa ikväll, man är ju svettig innan man satt igång ju.. Har äl i slutet på nästa vecka tror jag.. Vill inte riktigt börja räkna ännu, men det är inte så att man kan låta bli ändå... Ja,ja, bara att erkänna att man har dålig karaktär och ta fram kalendern då!

• Tessan S
    Charlita skrev 2009-07-03 21:21:30 följande:
    Jag hoppar in här! Göteborgare från majorna. Killen och jag hoppas på att bli gravida i sommar. Inga barn sen tidigare
    Välkommen och lycka till!!

Fru R: Liiiite för varmt i dag ja... Får hoppas på lite regn i helgen
  • Cinza

Vill bara säga att jag har haft sex på bättre dagar än idag. Fy s*tan va varmt!

• Makane
    Cinza skrev 2009-07-03 18:47:38 följande:
    Hej alla! Min ÄL borde vara imorgon så nu blir det sex hela helgen. Makane: Jag känner igen det där med att studera och inte ha råd med att vara ledig. Vad pluggar du? Själv läser jag till ssk. Jag är faktiskt ledig hela sommaren. Jag började läsa igen bara 2,5 månader efter Elias gick bort och nu i slutet på VT var jag riktigt sliten så mina underbara föräldrar tyckte jag skulle vara ledig och vila upp mig så de hjälper oss ekonomiskt under sommar. Hade jag inte fått den här pausen vet jag inte hur jag skulle orka. Tur för mig att jag har världens bästa föräldrar. Hmmm intressant att planera barn efter sportevenemang Själv har jag inga sådana preferenser. Mars hade dock varit en trevlig månad att få. Då undviker man både den värsta värmen och kylan samt RS och Calici.
    Ja jag håller med dina föräldrar om att du förtjänar en ledig sommar. Jag kan inte ens föreställa mig sorgen att förlora sitt barn, och en utbildning så snart inpå måste vara tufft. Skönt att de kunde hjälpa till. Jag läser en reseutbildning. Planen är väl att jobba på resebyrå i framtiden.

Det är verkligen helt vansinnigt varmt!
  • NJsmamma

Halloj! Hoppar in i den här tråden.. har en flicka född-04 och hoppas innerligt på ett litet syskon till henne.. har bim den 8

Svar på tråden Några Göteborgare som hoppas på plus i sommar?