• Mamma Pethra

Några Göteborgare som hoppas på plus i sommar?

Finns här några fler Göteborgare som hoppas på att plussa i sommar? Vore kul att kunna följas åt i sådana fall.

Vi, min man och jag, har en liten Cornelia, född juli -07, sedan tidigare och vill nu så gärna kunna ge henne ett syskon. Jobbade hårt i vintras men efter ett missfall så försvann suget men nu är vi på det igen och hoppas så men tar det som det kommer.

• Svar på tråden Några Göteborgare som hoppas på plus i sommar?
  • Charlita

har också BIM den 8 juli, men jag känner min kropp såväl att jag vet att det inte är en liten i magen denna gången..

Hur går det för er andra? har ni några känningar?

• Tessan S

8.e är ju snaaart! Spännande Vi ska ösa på nästa vecka sen blir det långa två veckor innan man kan börja känna efter...

• Mamma Pethra

Precis, 8:e är ju nu i veckan. Vi är många andra här som får lida och vänta så mycket längre än så. Jag plussade BIM-8 med dottern så jag tänkte ge mig på och testa ungefär samtidigt denna gång.

Jag har mensvärk som kommer och går och började må illa bara för en liten stund sedan men jag kopplar det till värmen som råder, ja inte mensvärken då inte.

• browniieee

hoppar också in här... BIM om ca 1 vecka... testade idag, neg såklart! attans då...

• Fru R

Cinza: Läste just din profil. Herregud! Sitter verkligen och störtgråter för er! Vilken sorg och vilken vilja och kraft att komma vidare! Massor av karmar från mig!

Själv har jag inte äl förrän till helgen, men vi ska bort på släktträff, så det kan bli lite tufft att planera in lite mys... En replik under middagen "ursäkta vi kommer snart" hade annars varit kul!!

Spännande med så många som har BIM snart!!!

• browniieee
    browniieee skrev 2009-07-04 17:51:54 följande:
    hoppar också in här... BIM om ca 1 vecka... testade idag, neg såklart! attans då...
    testade neg idag igen
  • Fru R
    browniieee skrev 2009-07-06 07:18:49 följande:
    testade neg idag igen
    Nej, vad jobbigt! Du får hålla modet uppe och se till att fånga in de hala jäklarna nästa månad istället!
    Nu får ni sexa ännu mer intensivt- öppna fönstret för all dimma!
    kramar
  • browniieee

Fru R skrev 2009-07-06 07:51:07 följande:

Nej, vad jobbigt! Du får hålla modet uppe och se till att fånga in de hala jäklarna nästa månad istället! Nu får ni sexa ännu mer intensivt- öppna fönstret för all dimma!kramar
    hehe om d ändå vore så lätt
  • Mamma Pethra
    browniieee skrev 2009-07-06 07:18:49 följande:
    testade neg idag igen
    Vad tråkigt men så är det ju också en vecka kvar så allt kan hända.

Jag har "mensvärk" till och från, får kräkkänslor då och då och sen så upplever jag det som att vitlök stinker sopor, märkligt men jag klarar inte av doften av vitlök längre och jag som äääälskar vitlök...
Svar på tråden Några Göteborgare som hoppas på plus i sommar?