Mamma Pethra skrev 2009-07-14 07:21:05 följande:
Så där tjejer, nu har jag testat med sticka från Babytime. Det finns ett svagt svagt streck där, syns tydligare när man håller det mot dagsljuset men jag litar inte på det så jag skall köpa CB senare i dag.Men jag har lite symptomer;(dessa har jag ej vid pms)Trött, orkar inte med lika mycket som tidigareVattniga flytningar (kanske inte en symptom men jag har aldrig det annars)Ont i bröstvårtorna vid berörningIllamående, framför allt på kvällarna som blir bättre om jag äter någotMolnande värk i tjejmagen (har jag även vid pms)Kraftiga humörsvängningar (har jag även vid pms men inte så kraftiga och inte så tidigt)Spännande det här, intalar mig dock att jag inte är gravid så att man inte blir besviken men det är svårt eftersom symptomerna känns så uppenbara men det kan också vara kraftig pms denna månad, försöker jag vara smart nog att intala mig.
Samma här. Testade imorse med en testlagret sticka och där var ett svagt svagt streck. Litar inte heller på det så det blir cb. Köper det nog idag och testar imorgon.
Har nästan samma symtom som du, fast mina flytningar har jag aldrig haft koll på direkt så de märker jag ingen skillnad på. ;) Märker det allra mest på mina bröst som känns lite större och är väldigt ömma, men även mensvärk fast utan någon mens då. Brukar jag aldrig ha annars. Brukar få ont samma dag som mensen kommer och än lyser den med sin frånvaro.
När har/hade du bim?
Håller tummarna för att cb visar + för oss bägge. :)