Några Göteborgare som hoppas på plus i sommar?
Här är en till. Vi har en liten Elwira som föddes i maj förra året och nu har min kropp precis kommit i gång efter pillerstopp.
Så nu kör vi
Här är en till. Vi har en liten Elwira som föddes i maj förra året och nu har min kropp precis kommit i gång efter pillerstopp.
Så nu kör vi
Mamma Pethra skrev 2009-06-30 15:55:56 följande:
Cinza: Hoppas på ett lyckligare slut den här gången. Var i Lunden bor ni?
Det blir verkligen spännande här om ett par veckor Det verkar som de flesta här har fått barn tidigare. Hur gick det för er då. Tog det lång tid, eller sa det bara "pang" så var ni gravida?
Cinza: Inte så långt i från er. Vi bor precis vid den lilla begravningsplatsen. Tåns begravnngplats tror jag deb heter. Inte långt från ICA Lunden.
Cinza: Ja nästan
Nu ska jag och lilla E ut på gården och svettas *pust*. Varmt för mig men hon måste få springa av sig lite.
Mamma Pethra skrev 2009-07-01 10:07:02 följande:
Hej Bjornis och Fru R. The more the merrier
Jag har mig veterigen ingen kompis som försöker bli gravid men det trodde jag inte sist heller. Då visade det sig att en av mina bästa arbetskamrater var ett par veckor före mig bara. Det var verkligen jättekul att ha någon att följas åt med.
*s* Ser att det är fler en jag som tajmar stora sporthändelser Sist hann jag ju med både fotboll och sommar OS