Inlägg från: Tessan S |Visa alla inlägg
  • Tessan S

Några Göteborgare som hoppas på plus i sommar?

Cinza:

• Tessan S

8.e är ju snaaart! Spännande Vi ska ösa på nästa vecka sen blir det långa två veckor innan man kan börja känna efter...

• Tessan S

browniieee: Hoppet är inte ute förrän tant röd kommer på besök . Fast man känner ju lite själv såklart. Hoppas fortfarande för din skull i allafall.

Här hemma så hyllar vi regnet den här veckan eftersom det blir så mycket lättare att göra barn när det inte är 40 grader i sovrummet

• Tessan S
    browniieee skrev 2009-07-06 09:29:34 följande:
    ne d e sant men jag vet vad jag vet
    Tråkigt! Om det är långa veckor mellan ÄL och mens så är det ju ingenting emot hur långt det känns innan man kan försöka igen.
  • Tessan S

Hej, tjejer!! Hur går det för alla? Här är det ÄL-vecka (tror jag) så jag behöver väl knappast säga vad vi sysslar med

Är det några andra ÄL eller BIM på gång?

• Tessan S
    Lilla Fjun skrev 2009-07-08 15:18:34 följande:
    Känner igen ditt Nick, tror vi följdes åt i en annan tråd när vi vantade barn nr 1. Kul att ni är på gång igen! Vi startar denna månaden men tror tyvärr inte vi prickade rätt Myste 5 dagar innan ÄL och trologtvis 2 dagar efter...... Nästa månad är vi på hugget!!
    Fast så trodde jag när vi blev gravida med E så var inte för säker
  • Tessan S

browniieee: Har du testat eller väntar du in mensen? Spännande nu när det börjar hända grejer iallafall.

Jag ÄL-testar för att se om kroppen kommit i gång men ännu ingenting. Beräknad ÄL på fredag.

• Tessan S

MHC: Sist kände jag på mig at jag var gravid ÄL+9-10 ungefär och testade positivt dagen efter

• Tessan S

Mamma Petra: Spännande!! Håller alla två tummarna på tisdag

Bjornis:Man blir lätt lite distraherad när det är barnverkstad Tur att jag är föräldraledig fortfarande för jag tycker mig minnas att det inte blev riktigt så mycket gjort på jobbet som det borde blivit.

Fick äntligen positivt på ÄL-testet i dag. Skulle haft ÄL i går så det var ju inte sååå mycket senare än beräknat . Vi myste järnet i går så nu är det bara bonusmys kvar

• Tessan S

Bjornis: Precis! Jag trodde nästan att det också skulle bråka med mig nu när jag fått vänta så länge på mens så det var trevligt med en bekräftelse på att kroppen faktiskt är på gång i allafall.

• Tessan S

Fru R: Jag ÄL-testade nu mest bara för att se att kroppen kommit i gång. Men vi har inte brytt oss om testen i övrigt utan myst på som vanligt när vi känt för det. Nu hade vi tur som myste i fredags natt och i lördags morse var testet positivt, precis som när jag blev gravid med dottern.
    Men det är nog lätt att bli stressade av testen och att man MÅSTE ha sex inom två dygn i fall det gått några dagar sen sist.

• Tessan S

Mamma Petra och Makane: Wow, vad kul Grattis säger jag iallafall!! Gravida tills motsatsen är bevisad

CB finns i 2-pack... Bara säger det

• Tessan S

Grattis till er båda!

En annan har ju MINST en vecka innan man ens kan tänka på att testa.
    Ingen mer som är på G?

• Tessan S

Cinza: Stor kram till er. Minns alltför väl hur det var efter vårt X förra gången och vilken evighet den där extra månaden kändes som. Men vi blev gravida månaden efter och jag hoppas verkligen att det blir så för er också.

Fru R: Finnar? Mycket bra tecken om jag minns rätt

Här är det en vecka kvar till BIM och boobsen har blivit jätteömma. Tyvärr är mitt minne så kasst så jag kan inte komma på om det alltid brukar vara så innan mens *s*.

• Tessan S

tro hopp och kärlek80: Oh, vad kul!! GRATTIS!! Det regnar ju pluss i den här tråden.

Fru R: Tråkigt!! Men du har BIM i helgen precis som jag eller?

Hade tänkt testa i morgon men har bestämt mig för att vänta tills lördag iallafall. Om jag räknar från ÄL så har jag ju BIM söndag eller måndag så jag vill inte riskera att testa för tidigt. Men jag är faktiskt lite svagt hoppfull

• Tessan S

GRAVID!!!

Kunde inte hålla mig tills i morgon, jag var på så himla skumt humör i går och boobsen gör verkligen ont nu så jag blev helt enkelt för nyfiken

• Tessan S

Mamma Pethra skrev 2009-07-25 13:07:43 följande:

Ett stort grattis till er som har plussat, så glad för er skull! Själv fick jag missfall i natt, vaknade av att det var blött i sängen och tände lampan, massvis med blod. :o( Nu orkar jag inte mer... Lycka till till er allihop!
    Nej vad tråkigt!
  • Tessan S

Fru R skrev 2009-07-26 19:08:06 följande:

..Och där kom en lite blödning....
    Antar att det var en omöjlighet att ALLA skulle plussa direkt men det är lika tråkigt iallafall.
Svar på tråden Några Göteborgare som hoppas på plus i sommar?