Hejhej!
Nu är vi hemma igen. En vecka på landet gjorde susen för själen, MEN en tråkig sak har nästlat sig in i livet ändå. Marcus lillebror opererade bort en tumör i testikeln i fredags. Ja ? ni läste rätt, ett cancerfall till i familjen. Det är bara inte sant? Vi vet ju inte än om det är en godartad tumör eller en elakartad en, och vi lär inte få veta förrän om några veckor igen. Det är så mycket tankar och känslor just nu, va? har inte kunnat ta det till mig än, om jag ska vara ärlig. Men om man nu kan räkna bort det har veckan varit bra. Jag har plockat mycket blåbär och hunnit gå på ett dop.
Jag har bara skummat igenom en del och kommenterar det jag minns.
Lille
Jag blev glad att läsa att läkaren inte trodde det var någon elak knöl du har i bröstet. Tur att du fick komma in så snabbt ? väntan tär mer än ett hemskt besked, tycker jag.
Melva
Jobbigt att höra att du mår dåligt. Förstår frustrationen och hoppas att du och L kan ta er ur det här tillsammans; att ni kan stötta varandra i vilket beslut ni än kommer fram till.
Rimfo och Amelie
Va roligt att ni träffades! Ni har inga kort så man kan få se hur det såg ut?
Heidi
Jag beklagar verkligen din sorg? jag har ju förlorat min egen pappa så jag vet exakt hur hemskt det känns. Jag hoppas ni finner tröst i varandra och i vetskapen att ni hann träffas mycket det sista.